Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i klejtrup/hobro

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i klejtrup/hobro
    Sendt: 12 Aug 2012 kl. 19:46
Hej

I weekenden skal jeg til klejtrup/hobro og jeg skal selvfølgelig skal jeg have fiskestangen med:) så vil spørge om nogle der er nogle gode fiskepladser den. Jeg vil helst finde en godt å eller en god gedde sø men er til alt slags fiskeri. Jeg ved godt at Mariager fjord ligger den men det er midt på dagen så det er nok ikke en så god ide.

Så skriv vis i har nogle bud!Smile

Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 19:54
Citat: ak.gade

Hej

I weekenden skal jeg til klejtrup/hobro og jeg skal selvfølgelig skal jeg have fiskestangen med:) så vil spørge om nogle der er nogle gode fiskepladser den. Jeg vil helst finde en godt å eller en god gedde sø men er til alt slags fiskeri. Jeg ved godt at Mariager fjord ligger den men det er midt på dagen så det er nok ikke en så god ide.

Så skriv vis i har nogle bud!Smile


Undskyld stave fejl

Hej

I weekenden skal jeg til klejtrup/hobro og jeg skal selvfølgelig have fiskestangen med:) så vil spørge om der er nogle gode fiskepladser den. Jeg vil helst finde en godt å eller en god gedde sø men er til alt slags fiskeri. Jeg ved godt at Mariager fjord ligger der men det er midt på dagen så det er nok ikke en så god ide.

Så skriv vis i har nogle bud!Smile

Til top
Jan Skall Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skall Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2006
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skall Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 19:56
Hejsa Anders
 
 
Hvad med Simested eller måske Skals å , Viborg Sportsfiskerforening sælger dagkort, se linket her;
 
 
 
/Jan
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 09:40
Snæbum sø ( primært gedde Er går nogle store møgdyr i den sø)
Klejtrup sø ( mange Fred fisk og grønt grumset vand ikke særlig dyb men der skulle eftersigende være sandart )
Glenstrup sø ( gedde og abbore og måske en helt eller sø ørred den fisker bedst fra båd )
Vester fjord i Hobro ( karpe og skaller svær at komme i grundet frednings zoner og ikke meget offentligt jord ( pontonbåd eller en flyde ring er måske løsningen))
Ellers er der åerne tidligere nævnt samt tjele lang sø ( kender ikke søen )
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:23
Simested å er for langt væk. Og det er skals å også altså vis det er i skals, men vis det er skals å ved klejtrup så er det godt men kan ikke finde noget om fiskeriet der.
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 16:26
Citat: ole skaarup

Snæbum sø ( primært gedde Er går nogle store møgdyr i den sø)
Klejtrup sø ( mange Fred fisk og grønt grumset vand ikke særlig dyb men der skulle eftersigende være sandart )
Glenstrup sø ( gedde og abbore og måske en helt eller sø ørred den fisker bedst fra båd )
Vester fjord i Hobro ( karpe og skaller svær at komme i grundet frednings zoner og ikke meget offentligt jord ( pontonbåd eller en flyde ring er måske løsningen))
Ellers er der åerne tidligere nævnt samt tjele lang sø ( kender ikke søen )

Okay snæbum sø ser god ud, men ved du hvor på søen det er godt at fiske?

jeg kunne også tænke mig at finde en p&t i området er der nogle af den?
Til top
Mehmed Bukvic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mesa

Tilmeldt:: 16 Aug 2013
Geografisk: viborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mesa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2013 kl. 14:03
Hej,

Jeg har hørt at man kan fange ørred i Hobro. Jeg har aldrig været derovre, er der nogen som ved om der er ørred nu i Hobro i disse dage, og hvordan finder man vej til fjorden i Hobro?
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2013 kl. 17:54
Citat: Mesa

Hej,

Jeg har hørt at man kan fange ørred i Hobro. Jeg har aldrig været derovre, er der nogen som ved om der er ørred nu i Hobro i disse dage, og hvordan finder man vej til fjorden i Hobro?


Hvis du er i Hobro, så kan du overhovedet ikke undgå at se fjorden :-)

Prøv Ørnedalsbugten, det er på sydsiden lige efter havnen...
Til top
Mehmed Bukvic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mesa

Tilmeldt:: 16 Aug 2013
Geografisk: viborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mesa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2013 kl. 18:28
Mange tak Lars
Til top
Mehmed Bukvic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mesa

Tilmeldt:: 16 Aug 2013
Geografisk: viborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mesa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2013 kl. 18:30
Hej Lars kan man fange dem på denne tid om året i hobro?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum