Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berkley Series One Skeletor Spin

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Daniellarsen91 Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniellarsen91 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Berkley Series One Skeletor Spin
    Sendt: 11 Aug 2012 kl. 14:52
nogen der har bekendtskab med denne stang?

overvejer nemlig at købe den Smile


Redigeret af Daniellarsen91 - 11 Aug 2012 kl. 15:07
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2012 kl. 23:13
Hej Daniel
Jeg har gennem mange år fisket med Berkley Serie one stænger, og har dem i dag i flere varianter, 2 og 3 delte. Det er gode stænger, som jeg kan anbefale.
 
Knæk og bræk
Ejner
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 08:27
Serie one klingerne er fede klinger.
Skekletor stangen er en fed stang med en for fed hjul holder/håndtag. Dejligt med et greb hvor du har fingerne direkte på klingen, det giver super føling med den anden ende af linen.
Eneste ulempe er at den kun fås i to delt, det gør den lidt bøvlet at transporterer.
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Tommi eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommi eskildsen

Tilmeldt:: 07 Nov 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommi eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 10:09
Series one stænger er mega fede stænger, har min på syvende år, den er brugt meget flittigt i saltvand, men bære ingen men fra det overhovedet, eneste ulempe er hvis det er med metaløjer kommer der slidespor fra firelinen i topøjet med tiden, men som sagt er min stang 7 år brugt meget, og har altid fisket med fireline, den har kun ganske lidt slid i topøjet, ikke noget af betydning
Til top
Lars Nissen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Nissen

Tilmeldt:: 11 Dec 2009
Geografisk: Als
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Nissen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 11:37
Hej Daniel.
Jeg har nu haft min Berkley Series One Skeletor i et halv års tid nu.
(10 fods, 8-32 gr. Model 2012.)
Jeg har aldrig haft en bedre stang. ( Og jeg har haft mange forskellige.)
Kan kun varmt anbefale den. Big smileBig smileBig smile
Mvh. Lars "fisker" Nissen.
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 16:40
Problemet med stål topøjet løses nemt ved at skifte det ud med et keramisk topøje.
Hvis du ikke selv kan skifte øjet,  koster det normalt omkring 50,-  kr. for at få det skiftet i butikken.
Jeg er ejer af 3 forskelige Serie One stænger, og har selv skiftet øjerne.
 
Den ældste stang er en 10 fod  8-32 gram 2 delt ca. 10 år gammel. Den er brugt flittigt både på kysten her hjemme, og ved laksefiskeri i Norge/Sverige/canada. Den holder endnu. 
 
Ejner 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 17:01
Hej - jeg har solgt en del af dem, og har aldrig haft reklamationer, så folk må jo ha` været tilfredse Big smile
 
Jeg har selv 3 forskellige Series One med alm. kork håndtag og er godt tilfreds.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 09:05
Jeg ser lige, at der er en der har en almindelig: berkley serie one spinnestang sprit ny 8-28 10 fod - sælges   500
Til salg herinde hvis du vil spare lidt penge, og vil have denne udgave naturligvis he he.
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres