Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

snapper

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: snapper
    Sendt: 09 Aug 2012 kl. 01:02
er jeg den eneste der finder det sjovt at de fanger så mange fisk med snapper på fyn men sjovt nok viser de stort set alle de samme billeder på fangster.dk
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 07:34
Tja,

Jeg ville da også hellere høre nogle almindelige brugere af Snapperen fortælle uvildigt om deres oplevelser, end jeg vil læse opfinderens lange striber af fangster på fangster.dk.
Det kommer lidt til at ligne en reklameblok, og den kan han jo sådan set betale for, ligesom vi andre gørSmile

Men det er da fantastisk, at man igen og igen kan opfinde den "absolut bedste og ultimative agn"Wink.

Jeg kan også godt gå hen og have en holdning til, at man anvender fangster.dk til at kritisere andres fangster - mens man selv bruger det som rendyrket reklame for egne produkter...

Men det er faktisk webmaster der styrer den slags.

Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 08:10
Simon
Synes det er sjovt at hans blink ikke kan tåle vand malling går i opløsning
Købte 2 snapper blink da de kom frem og efter en tur hvor jeg tog et par kast kom jeg hjem og ville vaske min blink og der var maling på de 2 snapperblink gået i opløsning gik ind og skrev direkte til Kent A. Og havde da en dialog med ham omkring de to blink og skrev til ham at det var for dårligt men hans undskyldning var at for at kunne sælge blinkene så billig (39kr) kunne bemaling ikke være bedre hvilket er noget sludder bare se på andre danske håndlavet blink
Han tilbød ikke engang at bytte dem ja ved self. Godt. At jeg bare selv kunne gå til butiken hvor jeg købte dem og klage over det men gad ikke og gøre mere ved sagen efter dialogen med Kent Andersen
For vil jo bare få samme problem med (hvis de havde byttet dem)
k&b
christian t.
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 08:34
ok skal have meget lort smidt i hovedet!!! Samme fisk!! maling der opløser i vand!! Og ingen blink i bytte, for en med fejl!! Genere andres produkter, for at få gratis reklame!! Helt ærligt, hvad ville i gøre hvis i var mig!! Springe ud fra Storebæltbroen med en cementklods om benet!!
Må indrømme jeg er rystet.. Hele mit voksne liv, har jeg brugt på at udvikle agn, som er blevet min passion i fiskeriet.. Så håber jeg så sandelig også der er nogle, der også har fået glæde af disse agn!! Tror kun vi er tre tilbage i DK der stadig delvist lever af at producere Danske agn.. Imod os har vi en hær af udlanske agn producenter.. Hvad med at være lidt large over for os.. Det er jo i sidste ende Dansk produktion vi skal leve af.
Nå må hellere komme afsted på mit andet job.. Man kan jo ikke leve af at lave fiskeagn herhjemme Wink
 
VH Kent
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 08:51
Tager da lige et billed af dem når jeg kommer hjem fra arbejde. Kent siger ikke dine blink ikke dur. Men at maling ikke kan tåle vand er sku for dårligt og det kan vi vel blive enig om det er for dårligt
skal nok prøve om jeg kan finde de mails fra da vi skrev sammen og sende dem til dig
k&b
christian t.
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 10:07
Kent A. det er vel okay at folk synes det lidt mærkeligt at alle de fangster der bliver skrevet om på snapper bruger det samme billed af den samme fisk. og har du en forretning der ikke kan løbe rundt ellers burde du jo så bare lade være og finde noget andet at lave 
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 11:07
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 11:11
d
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 11:32
skriver denere

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 11:49
Ja, så stak JANTE sit uhyggelige hoved frem........
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
John Høger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
John_ph Avatar

Tilmeldt:: 08 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John_ph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 12:14
Jante...? Man har da lov til at spørge kritisk.
Kender en del der købte stripperen sidst, inkl mig selv. På trods af vi fisker meget, så vi aldrig nogle fange på blinket. Derfor er det vel naturligt, at man er lidt skeptisk, når der endnu engang kommer et nyt "vidunder" blink Smile

Redigeret af John_ph - 09 Aug 2012 kl. 12:16
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 12:31
Per Hansen :

Janteloven har da absolut INTET med det her at gøre..

Kent bruger fangster.dk som reklamesøjle for sine produkter, og det kan man godt have en holdning til - men det er i sidste ende op til webmaster, hvad han vil tillade.

Jeg kunne som nævnt også fiske igennem i min egen sø (mit produkt), og så spamme fangster.dk med det jeg nu engang fanger - det er bare mere reelt at købe en reklame her på siden,,, så kan man se, at der er reklame.

Samtidig kritiserer samme mand, at andre fanger meget - men hvis det var hans produkt der blev anvendt, ville tonen nok være en hel anden.

Jeg har intet mod hverken Snapper eller andre produkter fra den hånd, men jeg synes man skal holde tingene adskilt...

Privat for sig, og forretning for sig...
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 12:46
Vil lige sig.. Med hensyn til jeg bruger samme billeder af fisk.. Det er godt nok strengt.. Prøv lige at undersøge prikker mm. inden man kommer med en sådan påstand.. Jeg kan jo ikke bestemme hvor store fiskene er, og kunne aldrig drømme om at lyve om mine fangster.. Dejligt at man lever i et samfund hvor man har lov at udtale sig om alt.. Men man skal stå til ansvar for sine udtagelser.. Og vil nogen anklage mig for at lyve om mine fangster offentligt, er jeg selvfølgelig nød til at reagere.. Vi har jo en injurielov for det samme.. Og så lige med ham den ækesure Per Hansen.. Ved ikke hvornår jeg har generet ham.. Men har jeg det, vil jeg selvfølgelig sige undskyld.. Og så vil jeg ellers sige, at der jeg startede med at sætte fangster på fangster, fik jeg så megen ros. Her var der endelig var en agnproducent, man kunne se vitterligt fiskede!! Og som lod andre få insigt i det arbejde der ligger bag.. Andre der laver agn, kan jo bare gøre det samme Smile
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 13:08
Citat: rockydk

er jeg den eneste der finder det sjovt at de fanger så mange fisk med snapper på fyn men sjovt nok viser de stort set alle de samme billeder på fangster.dk
 
 
Hmm...det er da lidt af et selvmål, når du skriver STORT SET ,
 
har du allerede konstateret at det IKKE er samme fisk.
 
Har du i øvrigt lagt mærke til hvor mange havørreder der ligner hinanden?
 
Det er ikke så få.
 
 
 
 
 
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 13:49
i giver nu noget muntert at grine af her på en torsdag eftermiddag, hvor solen skinner noget så skønt :-) 
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 14:10
siger bare det utroligt du fanger dem allesammen i samme størrelse dog forskellig vægt de ligger alle på samme måde med samme stang det samme sted alle billederne ligner fuldstændig hinanden.

raymond hvor er selvmålet? det kunne jo være der var andre der havde fanget noget på snapper så jeg kan naturligvis ikke sige at alle billeder på fangster.dk er samme fisk men jeg kan sige dem kent ligger ind ligner den samme fisk hver gang
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 14:17
Altså det kan jo være at Kent bare er god til at fange de samme fisk ? Embarrassed
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 14:50
He he - ja måske Kent har fået et forhold til den samme pæne ørred Big smile
 
Nå men spøg til side. Det med at bruge samme billede, kan ikke få noget op at koge hos mig. Næææ jeg vil meget hellere vide, om de fisk jeg fanger har haft en snapper i munden siden de har blå og orange munde LOL
 
Da Kent nu sælger sine agn, er det jo surt, at få div. gèner med disse udpenslet på et site, men Kent kunne nu også være kommet bedre fra klagen vedr. malingen ved at sige, at problemet var kendt og ved at blive ordnet, samt sendt et par "trøste snappere" til Thomas.
 
Kent - kan du ikke dyppe snapperne i en gang afsluttende lak, så malingen bliver hvor den skal være. Har du forøvrigt brugt grunder før du maler?.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:02
Ja mine fiskevenner griner godt nok over jeg er så tåbelig, at begynde at prøve en dialog her!! Håber andre kan se mere klart!! Men som sagt, hvis der er en der vil anklage mig for at bruge billeder af samme fisk på mine raporter eller bare påstå jeg snyder med mine fisk.. Er jeg da villig til at tage den i retten, som en injuriesag.. Det mest tåbelige, er så at ville man endelig snyde med fisk.. Så var det sgu da noget mere oplagt at finde en rigtig stor fisk og bruge
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:28
Igen kan jeg kun sige det er sjovt at se hvordan folk puster sig op her på et forum ...
injuriesager - retten - påstande om snyd - bedrageri - skepsis ...
 
Det næste er vel den typske som kommer og foreslår man møder op på adressen med nogle af sine venner og giver nogen bank ...  
 
Come on ...
 
Kent: føler du dig presset op i et hjørne og bider fra dig, så må jeg indrømme så kan det tolkes som en person som måske ikke har rent mel i posen (ude at vide noget om det) - vær dog ligeglad - du ved jo det er forskellige fisk, og du ved hvordan de er fanget og med hvad agn ... hvorfor farer sådan op i det røde felt!
Folk kan sgu da beskylde mig for at være en langhåret hippie på åben forum og jeg kunne ikke være mere ligeglad! 
 
Thomas: Undre os kan vi vel om ALT og det er naturligt! - men hvad får du egentlig personligt ud af at pege på alle de "fejl" eller mystiske ting du finder ved specifikke personer og skrive om det på et offentlig forum? en præmie eller hvad ? ... du kunne have henvendt dig direkte til personen og spurgt til hvorfor det ved umiddelbare syn ligner det samme billede! ... det havde måske været en bedre og neutral måde - hvorpå du måske kunne have fået en reel forklaring af manden ....
 
Helt ærligt ... 123 er sgu bare et forum for børn forklædt som gamle sure mænd der tror de ved alt om alle.
 
tag da ud og fisk for pokker !!
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
franja

Tilmeldt:: 15 Jun 2011
Geografisk: Odense SV
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér franja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:28
Til Simon der ville høre en alm. brruger af snapperen:
Det kan godt være at malingen kunne være bedre, men jeg fanger altså godt med fisk på dem lige fra hornfisk,makrel,torsk, og hø selvom der falder lidt maling af, så jeg godt tilfreds med dem og køber gerne flere når jeg løber tør Tongue
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:37
Ja folk burde bruge mindre tid på at gemme sig bag skærmen, og mere tid ved vandet. Smile

Det her billede beskriver det nok bedst:
http://farm2.staticflickr.com/1368/987251565_22ea2338dd.jpg

-Stefan
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:42
Selv om han er retarderet kunne han nok løbe fra dig alligevel - 
For det første er det en meget dårlig sammenligning, da langt de fleste som deltager i de para olympiske lege ikke er retaderede, men har et fysisk handicap. For det andet er det bare dårlig stil at gøre grin / udstille folk der har/ er handicappede for egen vindings skyld. I dette tilfælde dig for at virke sjov. Gæt hvem jeg griner af. 
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:50
Faktisk er special olympics og de paraolympiske lege ikke det samme, og speciel olympics er for folk med intellektuelle vanskeligheder, og altså ikke fysiske handicap. At du ikke synes at billedet er sjovt er 100% op til dig, og det respekterer jeg. Jeg føler ikke at det billede er stødende, og jeg kan godt lide at det er så rammende omkring det at diskutere på nettet. Folk har selvfølgelig forskellig smag og grænser, sådan er det jo. Smile Hvis du griner af mig må jeg jo bare være glad for det. Smile

-Stefan
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 16:54
Det er en kamel jeg lige æder. At det så stadig ikke er sjovt, efter min mening, er så hvad det er. 
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:06
Det er helt i orden, det er den type internet-humor som ofte deler vandene. Smile Jeg hopper ud af tråden så den kan komme tilbage på sporet, jeg blev bare lige nødt til at "forsvare" min åbenbart dårlige humor. Skulle der sidde andre og mene at den går over stregen, behøver i ikke skrive det her. Jeg skal nok lade være med at poste det billede herinde igen. Smile

-Stefan
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:08
Der skal nok være mange der finder det sjovt, og derfor skal du skam ikke holde dig tilbage, vi kan jo ikke alle have samme mening! Det er jo et frit forum.. 
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:11
Hvis min humor skaber dårlig stemning, holder jeg den hellere for mig selv. Der er rigeligt med mudderkastning herinde, og det har aldrig været min mening at bidrage til det. Du gav mig jo lidt af en røffel og det er jeg ikke interesseret i skal ske igen. Wink

-Stefan
Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:48
JA ER SGU NOK BLEVET GL OG FØLSOMSmile MEN BRYDER MIG ALTSÅ IKKE OM AT BLIVE BESKYLDT FOR SNYD
OG SKAL VI SÅ IKKE KOMME UD OG FISKE LIDTSmile
Til top
Tommi eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommi eskildsen

Tilmeldt:: 07 Nov 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommi eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 18:11
Hej kan se at stripper blinket bliver nævnt, skal lige siges at jeg ikke kender ham der har lavet det, men vil sige at stripper blinket er ubetinget det blink jeg har fanget flest hø på, det skal dog siges at det kun er de lette af blinkene 10 til 15 gr jeg synes der dur. Skal også sige at jeg ikke kender snapper blinket endnu, men det skal da prøves til efteråret :-).
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 18:34
Hørt kent!Thumbs Up............mine snapper har nu ikke mistet malingen?..selvom de har været i både saltvand,ferskvand og opvaskevand og de fanger stadigvæk fisk!!! men ikke i opvaskevand Nuke.......K&B derude.......Hug
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 19:10
Grunden til at der gerne skal være et (hvilken som helst) foto på en fangstrapport, på fangster.dk er jo nok, at den så står i med foto i topWink
Det jeg tillader mig at have en holdning til, er at man anvender fangster.dk udelukkende for at fortælle om sit eget grej/firma - særligt når man så samtidig sviner andres fangster til..
Det er ikke særlig stort format, og så er jeg sådan set ligeglad med om Snapperen version 99 (nu med penselstrøg på tværs, istedet for på langs), er banebrydende og inovativ..
Det er IKKE god stil at nedgøre andres fangster/fotos - og slet ikke når man derefter fremhæver sig selv og sine produkter.. Det er desværre hvad jeg har lagt mærke til flere gange, foretaget af Kent, under sin markedsføring/beretninger på fangster.dk..

Så skal man nok ikke pive, når der opstår en tråd om emnet her på forum.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 20:07

her er et par billeder af de blink der ikke kunne tåle en 10 kast i vejlefjord
k&b
christian t.
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 20:12
jeg får skam ikke noget ud af det undret mig bare over det og som simon skrev minder det mere om reklame end en egenlig fangst report
Til top
Stefan Vibæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
SLV

Tilmeldt:: 22 Okt 2009
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SLV Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 22:41
Kender ikke Kent A, så det er helhjertet , når jeg  siger at stripper blinket uden tvivl er et af de mest effektive blink jeg nogensinde har været i besiddelse af sammen med det Norske Delfin Krokodill. 

Inden for de sidste 5 ture, har jeg alene ved Åsum/Brandstationen fanget 10 havørreder på Stripper blinket - lægger gerne billeder op, hvor man kan se fisken har Stripper blinket i munden under fight.

Odense Å har haft en stor opgang af havørreder inden for de sidste par uger, pga. de store mængder regn, men overordnet set, er det også  en å der er rigtig rig på havørreder. Specielt stækket ved Åsum, hvor mange af hans rapporter er fra, holder rigtigt mange mindre havørreder lige for tiden, men også generelt,  da det er det første stræk af åen, hvor havørrederne kan finde reelle standpladser. Så hvis man kender åen godt, er det altså ikke svært at gå ned og nappe et par havørreder så tit som Kent A gør - så pas nu lige på folkens :-)

Når det så er sagt har jeg fisket med det samme Stripper blink i snart 3 år, og ja det er da godt nok blevet lidt moslet,  men har ikke nogle deciderede afskalninger, som de blink Kristian har lagt op, så tror blot, at der har været tale om en enkelt serie på et x antal styk, hvor malingen ikke har været helt god.

 Mvh. Stefan  





Til top
Kent Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent andersen

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 23:48
Ja jeg er ked af det maling jeg statede med åbenbart ikke holder for godt.. Men samtlige af de nye blink fra mig, er nu pulverlakeret, med det allestækeste maling der stort set kan opdrives.. Så håber det fremover er helt ok Smile For ikke på nogen måde at gå i små sko.. Er alle der er i besidelse af et sådan dårligt malet blink, den næste uge i hverdagene mellem 18 og 19.,velkommen til at komme ned og få et nyt blink i bytte, på min addresse Havnegade 100.. Og lad os så få fisket lidt Smile
PS Tør næsten ikke sige det højt.. Men lader til at jeg endelig får den helt nye superline hjem
Til top
Peer Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ppetersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Aug 2005
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ppetersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 08:48
 hej hej
 
meget sjovt lige at læse dette kratik. men nu fisker jeg selv med snapperen i 10 gr og vil da tilføje at det er nok det bedste blink FOR midt vedkommen der nogen sinde er er lavet også selv om malingen er krakeleret. 2011 steg mine fangste 30 % kun på snapperen og her snakker jeg om å fiskeri efter havørrede. og vi husker vel alle der har lidt år på bagen. hvor agn bliver jo slidt når det bruges tit, mine filur krakeleret osse under fiskeri på kysten da jeg brugte dem i mine unge dage. men de fanget fiskSmile så drop da det der negative på snapperen og fisk med det Hvis i tør Tongue det var bare mit søde opstød. nu vil jeg ud og fiske god dag til jer.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 11:00
Måske skal i ligefrem være glade for, at malingen falder af, på Snapper version 69..
SÅ har i chancen for at skifte til version 132, som nu er ENDNU mere ultimativ, end den ultimative version 122.
Kombineret med (forbruger)oplysningen om, at den nye HELT ultimative superduber line snart er i hus - kan der da ikke være en havørred eller regnbueørred i nærheden af Fynsland som ikke bliver landet her i sensommeren/efteråretWink

Helt ærligt, det er godt du er stolt af dine produkter, men dine fangstrapporter er intet andet en rendyrket reklame, og i mange tilfælde selvophøjelse.
Når du så endda samtidig bruger dine fangstrapporter til at nedgøre andres fangster, eller fotos af deres fangster - så træder du nok en del over tæerne,,, endda nogle af dem som kunne være kunder i din butik.

Jeg har set produkterne i brug (i P&T), og også set dem testet op mod andre produkter.
De fejler bestemt ikke noget, og kan fange fisk.
Meeeen ikke mere end så meget andet, og det helt afgørende er jo nok, hvem der holder i enden af stangenSmile
Til top
Per Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gf4ever

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Slangerup
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gf4ever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 22:34
Jeg har selv en 8-10 snappere liggende i min P&T æske.
 
Og har da også fanget fisk på dem. Selv i Simons P&T LOL.
 
Har dog lige været ude at tjekke dem og på nogle af dem er malingen begyndt at skalle af og andre er begyndt at ruste.. Cry.
 
Godt blink men desværre for dårlig kvalitet.
 
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 22:12
Da jeg i starten af 00'erne kontaktede Kent pr. telefon(havde set hans lille reklame i et eller andet fiskeblad) for at købe nogle "stive" gennemløbere(kunne ikke købes i mit område på det tidspunkt), efter at have været ovre på nordsjælland ved en kammerat på fiskeferie og set gennemløberens fortræffeligheder, fik jeg jeg en længere snak med Kent, som sagde at det ikke var noget problem for mig at købe nogle hos ham, men at han lige ville vedlægge nogle eksemplarer af et helt nyt blink kvit og frit, som han havde færdigudviklet og som havde fisket vildt godt og hos de testfiskere, der havde prøvet dem. Eneste modydelse han håbede på at få retur fra mig var, at hvis jeg oplevede succes og mine fangster mærkbart blev øget ved brugen af blinket, så ville han gerne at jeg nævnte det hos mine lokale grejforhandlere og evt. fortalte hvor de kunne købes hjem henne/ hvem der producerede dem. På det tidspunkt kunne man ikke købe jack rapid produkter oppe i nordvestjylland. Da jeg modtog pakken blev jeg selvfølgelig glad over at se alle de stive, som jeg havde bestilt, men mine øjne fik også hurtigt øje på de underlige blink, som også lå i pakken....kan huske at jeg først tænke, at det ligner mini-skojernLOL og så et så mærkeligt navn som stripperen:-) Nå...men jeg kan huske, at der gik et par fisketure inden den blev monteret på linen en dag, hvor jeg ikke rigtig syntes, at jeg kunne få fiskene i tale....Men det fik jeg jo så alligevelLOL Siden har Strippperen været en fast bestanddel i min kystboks ved siden af min favorit wobler og 2 andre kystblink.... og jeg har mistet og købt rigtig mange af dem. Personligt er 10 grams udgaven den, der har fungeret bedst for mig....en enkelt 7 og 12 gram har jeg også altid med mig. Jeg tror faktisk at den gennemsnitlig fangede lidt flere fisk pr. år på et tidspunkt end de 2 andre kystblink jeg også sværger til, men jeg har måske også fisket mest med det? Wink  Men de sidste 3 - 4 år stået på et vågeblus(er blevet far til 2 knægteSmile), så jeg må jo snart se om den stadigvæk kan overliste besværlige LimfjordsørrederWink Mht. malingen.....ja...så var de første ikke de bedste....syntes faktisk først at det blev rigtig godt efter at Hansen begyndte at producere Stripperen også( prøvede også dem, men brød mig aldrig om dem..syntes de gik dårligere i vandetConfused ifht. den orginale jackrapid stripper). Vil lige slutte med at sige, at jeg selvfølgelig reklamerede alt det jeg kunne efterfølgende for stripperen i den lokale grejbutik, jeg på det tidsspunkt anvendte...og der gik ikke lang tid inden de havde den i deres sortiment til glæde for mig og andre lystfiskere.  
Nå...men det var bare min lille historie om mine første oplevelser og erfaringer med Stripperen (altså den orginaleWink) Snapperen kender jeg desværre ikke endnu, men mon ikke den skal prøves på et tidspunktWink
Knæk og bræk til alle og endnu engang tak til Kent for de prøveeksemplarer han vedlagde i min ordre hos ham i tidernes morgen.
Michael L.


Redigeret af Michlar - 02 Sep 2012 kl. 22:18
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 23:00

have os et af de første stripper det var en af de tunge  tror det var et 25g  et blød metal  blink der knækkede for mig efter kort tid brug mine filur blink ser stadig pæne ud selv om de er brugt meget

synes det var fint af dig kent at du vil bytte blink  men køre ikke godt 200km for at få byttet to blink men fint af dig du vil bytte de blink  bare synd du ikke tilbød denne service da jeg skrev til dig første gang for godt 2 år siden
k&b
christian t.
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 08:48

Er jeg den eneste der synes at snapperen går ekstremt dybt? På de lavvandede kystpladser jeg fisker er snapperen nærmest umulig at anvende, får bundbid hele tiden og jeg nægter altså at stå med min fiskestang hævet lodret for at få den til at fiske lidt højere i vandet ;o)

- Frank
Til top
Preben Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Preben99

Tilmeldt:: 10 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Preben99 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 16:34
Nu fik i mig sgu alligvel op af stolen. Jeg må straks ud og finde en grejpusher så jeg kan prøve den omtalte snapper
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 17:11
Kære Kent Andersen
 
Du er bare endnu et stakkels offer for janteloven og du skal f.. ikke tro du er noget og ej heller tro du er mere end os andre.
 
Reklamationer skal helst afleveres på forsiden af Ekstrabladet og absolut ikke hos fabrikanten.
 
Fat mod, der er også lyse øjeblikke i livet som opfinder, og de bør kunne overskygge de mørke skygger som konstant overvåger og fordømmer alt som der ikke som der ikke står Loomis, Sage eller Ron Thompson på Cry
 
Jesper Rasmussen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum