Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"fedt" til flueforfang

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Lund Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders-lh

Tilmeldt:: 28 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders-lh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "fedt" til flueforfang
    Sendt: 08 Aug 2012 kl. 10:53
Hej har for nyligt set filmen multer på flue med brian kjær og i filmen smører han sit forfang ind i et produkt så det holder sig bedre flydende.Hvad er det for et produkt. Kan nemlig ikke finde det hvor jeg normalt bestiller grej fra
Fishing is not a matter of life or death. It's much more serious than that.
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:12
Jeg bruger en silikonebaseret pasta fra Sonax som reelt set er lavet til bilpleje det virker fortrinligt og mangler fluelinen lidt fart får den også en tur mine flueliner holder sig fine og smidige i flere år
Til top
Anders Lund Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders-lh

Tilmeldt:: 28 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders-lh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 11:19
hvad hedder denne pasta?


Fishing is not a matter of life or death. It's much more serious than that.
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 13:11
Sonax x-treme kunstof gel udvendig

Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 15:20
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 18:35
stegemargerine er billigst! Ej det var gas. Skulle dog ikke undre mig om det virker, men på de varme sommerdage er det måske ikke så godt...
Til top
Jonas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskejonas Avatar

Tilmeldt:: 28 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskejonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 19:00
Hej Anders
Det var typisk Ron Thompsens linefedt Brian brugte - et fremragende produkt til en rund 20'er. Desværre er det skidesvært at opdrive. Hvis du finder det, aftager jeg gerne 10 stk. for en plov :-). Alternativt virker Mucilins grønne silikone anstændigt og ligeså DAX hårvoks(den røde).
 
God aften
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres