Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri på Malta

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Protrek

Tilmeldt:: 26 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Protrek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri på Malta
    Sendt: 29 Jul 2012 kl. 20:37
Hej
 
Jeg vil hører om der er nogen der kander til fiskeri på Malta, hvem skal man sejle med, priser osv.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:50
Står selv og skal afsted til Malta i midten af marts, så jeg er nysgerrig efter at høre om der er nogen der har erfaringer med mulighederne på Malta.

Nu ved jeg godt det er en gammel tråd, men man kan jo være heldig at der er nogen der i mellem tiden har prøvet kræfter fiskeriet omkring Malta Smile

Mvh. Nick


Redigeret af Nick_is - 28 Jan 2013 kl. 10:51
Til top
peder Zeuthen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pederzeuthen

Tilmeldt:: 18 Jan 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pederzeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 15:16
Hej Nick

Har aldrig været der, men prøv og spørg her, har handlet der, god service.

http://www.maltatackle.com/

hilsner fra Peder
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 16:05
Hej Nick,

Der fanges multer overalt på øen fra havnemolerne på medestænger og brød. Især i Sliema er det en meget populær måde at fordrive tiden. Det meste "seriøse" stangfiskeri foregår fra klippekysten med propper eller bundforfang og forfodring med brød. Der er ingen strande som vi kender det fra DK, så alm. kystfiskeri set fra en danskers øjne findes mig bekendt ikke (har været der to gange). Det er meget alm. at leje sig ind på en båd og tage ud på havet og fange tun, dorado og lign. Om vinteren er det pga. vejret dog ikke muligt, så jeg har ikke prøvet det selv. Jeg havde en fluekæp med første gang jeg var der (09), og alle grinte af mig og gloede på mig som om jeg var dum :-D Lige netop Malta ville jeg nok ikke tage en fluepind med igen, men mindre jeg kunne fiske fra båd med guides der vidste hvor der var fisk i overfladen det kunne tages på flue.

I øvrigt. Sig nej til alle de pakkeløsninger du bliver tilbudt. Alt kan gøres meget billigere selv - fiskeri fra båd måske undtaget. Og husk endelig at besøge havnen ved Marsaxlokk. Super flot og autentisk område med de klassiske flotte farverige fiskerbåde.

Hvor skal I bo?
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum