Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Makral i nordjyland på kysten

 Besvar Besvar
Forfatter
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Makral i nordjyland på kysten
    Sendt: 28 Jul 2012 kl. 19:47
hej alle sammen
jeg er en gammel dreng der har fået den ide at jeg gerne vil fange makrel på kysten med flue. men jeg er ikke helt sikker på hvor der et godt sted og hvad flue jeg skal bruge. jeg bor i sulsted ca 15 km nord for aalborg. og det er helt ok for mig at skulle køre et stykke tid ca. 1 time men helst helt tæt på ofc.
 
håber at i kan hjælpe mig.
M.V.H. Johs
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 21:36
Hej Johannes
Klitmøller er en mulighed hvis ikke det er for langt at køre.
Og så afsted når er har været østenvind i et par dage.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 22:22
Kom til frederikshavn havn jeg tog makrel på flue så sent som i går! der er masser af dem også på ydre og indre strænkning af molen :PThumbs Up
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 06:38
ofc ?
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 14:43
Citat: MikaelWS

ofc ?

*Of cause Wink 
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 14:52
okay selvfølgelig :)
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 22:34
tak for inputs.
jeg tror jeg vil prøve en tur til frederikshavn.
m.v.h. johannes Thumbs Up
Til top
Søren Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skaft Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skaft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:00
Ved du om Hornen er blevet presset ind i inderhavnen endnu af Markralen / eller om det er længe siden og hornen er væk igen Confused
sorenbandersen@live.dk
Til top
Søren Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skaft Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skaft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:03
Citat: Skaft

Ved du om Hornen er blevet presset ind i inderhavnen endnu af Markralen / eller om det er længe siden og hornen er væk igen Confused
Sry. mener i Frederikshavn naturligvis
sorenbandersen@live.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:13
Der er masser af hornfisk på indre side af molen, ydre side, på busserev og yde på selve molen og et godt stykke rundt omkring det hele, makrel er der også masser af, og havørred kan tages et bestemt sted også. tog en hø på 42 cm på flue her i forgårs... der er masser af liv i frederikshavn.. Thumbs Up
Til top
Søren Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skaft Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skaft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:26
Takker  Smile, og ja der er knap så langt at gå for at nå de "Blanke" Wink, men min søn på 9 år skal med, så må holde mig til hornen, så han kan få konstant action... og igen Takker,

Redigeret af Skaft - 31 Jul 2012 kl. 21:28
sorenbandersen@live.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:29
Nu ved jeg ikke hvor høj din søn er, ellers skulle i tage ud på selve molen, den er jo skærmet af så man ikke kan falde i, her kan i med 50 grams lod og sildeforfang fange hornfisk, fjæsing,torsk, makrel etc. det kunne sikkert være sjovt for ham hvis ikke han har prøvet sådan noget Thumbs Up
Til top
Søren Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skaft Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skaft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:38
planen var også bænken, med prop og sild, Thumbs Up så jeg kan binde ham fast Smile
sorenbandersen@live.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 21:46
Ja hehe go idé men i skal ha knæk og bræk med det, du kan jo lige opdatere heri tråden når i har været afsted Wink
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2012 kl. 22:17
klitmøller lyder egentlig interessant - der ligger et rev ser det ud til - måske også havørred??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down