Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A Jensen Narvi åndbare waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ultragris

Tilmeldt:: 07 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ultragris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A Jensen Narvi åndbare waders
    Sendt: 06 Jul 2012 kl. 13:35
Jeg har kigget lidt på et par åndbare waders, da jeg skal igang med at fiske på kysten.
Pt. har jeg et par billge neopren waders, og det er altså bare noget lort at gå i over en hel dag!
 
Har hørt meget godt om Simms, men syntes ikke jeg vil ofte så mange penge på et par waders lige nu!
Så mangler billigere alternativer?

Har kigget lidt på A Jensen Narvi, syntes de ser rigtig fede ud! Men er der nogen som har erfaringer med denne waders?
 
I må også gerne komme med andre alternativer :)
 
mvh
Ultragris
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 21:32
Dem kan du roligt købe, er super glad for at jeg valgte dem, de sidder perfekt og har en tilpas lang lynlås der holder.

Det bedste waders køb jeg længe har gjort.
det er også smart med de mange størrelser, så der en der passer til os alle.
Til top
kim andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim A.

Tilmeldt:: 25 Feb 2011
Geografisk: herlufmagle
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim A. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 23:39
jeg skal afprøve mine i nat
de passer perfekt !
så må vi se om de kan stå distancen
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres