Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Havørred Limfjorden" ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Herred Johnsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren Herred Johnsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2002
Geografisk: Limfjorden ( Thisted Bredning rundt)
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren Herred Johnsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "Havørred Limfjorden" ???
    Sendt: 05 Jul 2012 kl. 10:51
Er der nogen, der ved om der sker noget i "Havørred Limfjorden"?? Jeg har ikke set nyhedsopdateringer i et års tid.....
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 15:55
Hej Søren
Du kan gå ind på http://www.havorredlimfjorden.dk/Havørred Limfjordens hjemmeside, og tilmelde dig nyheder.
mvh Lasse Hagebro
Til top
Søren Herred Johnsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren Herred Johnsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2002
Geografisk: Limfjorden ( Thisted Bredning rundt)
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren Herred Johnsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 18:47
Hej Lasse - det har jeg prøvet, men er der ikke kun nyheder der er 1 år gamle?? Jeg er også tilmeldt nyhedsbrevet (2 gange for en sikkerheds skyld) men har intet hørt siden sidste sommer

Vh
Søren
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2012 kl. 19:36
Hej Søren
Jeg har talt med en af initiativtagerne i dag. Der arbejdes på projektet.
Men måske de er løbet ind i institutsionelt træghed. Det sker jo desværre, når man tager initiativ til noget nyt. Det har jeg i hvert tilfæde mærket, men det er bare om at blive ved, når man tror på projektet.
mvh Lasse Hagebro
Til top
Søren Herred Johnsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren Herred Johnsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2002
Geografisk: Limfjorden ( Thisted Bredning rundt)
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren Herred Johnsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2012 kl. 00:39
OK - så har de ikke bare fået bevilget projektpenge og "rendt med kassen" - tavsheden undrer bare, al den stund at entusiasmen ikke fejlede noget sidste år - et par nyheder - gode som dårlige - kunne de jo godt have sluppet ud når man kan tilmelde sig nyhedsbrevet ... og projektet bygger jo på den lokale opbakning i foreningerne, så man kunne jo, i det mindste, forvente en vis informationsmængde for at vi overhovedet gider støtte op / bruge tid på projektet.... det ville have gavnet projektmagernes troværdighed / integritet...
 
Hilsen
 
Søren Johnsen, formand for Thylands Lystfiskerforening
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres