Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladfisk/torsk lillebælt

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fladfisk/torsk lillebælt
    Sendt: 01 Jul 2012 kl. 15:42
Hej jeg har lige købt en jolle til lidt bundsnøre og pirkefiskeri i lillebælt, jeg har været ude nogle gange med en ven men vi har ikke rigtig fået fisk med hjem. 

Så hvis der er nogen som vil dele lidt viden omkring spots,forfang og agn ville jeg blive rigtig glad Tongue

Så desuden en båd med 3 tyske fiskere den anden dag, de havde bestemt ikke forstået mindstemål, det var alt over håndstørrelse der blev taget med hjem!Angry
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2012 kl. 18:39
hvor i lillebælt fisker du lillebælt er jo stor
og i snævringen fanger man for det meste kun flade i strømveningen da de for det meste ligger gravet ned resten af tiden.
Til top
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2012 kl. 19:58
Jeg har en jolle, så det er vel fra gals klint til strip fyr ca, (begge sider)
Til top
Tommi eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommi eskildsen

Tilmeldt:: 07 Nov 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommi eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2012 kl. 20:27
der plejer at være okay med flade ved strip ( havn ) fra 15 til 20 meter vand, jeg plejer at bruge de forfang med spinneblade hvor der på den ene er et grøn rør, og på det andet er der et orange rør, eller de forfang med de gule flyde perler med røde prikker. ellers plejer der også at være okay under el masterne når strømmen tillader det, og altid med omkring 100gr for at holde bunden. 
 Smile
Til top
René Lodsgaard Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
RLS Avatar

Tilmeldt:: 05 Mar 2004
Geografisk: Horsens Fjord & Omegn Og Bygholm sø.
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RLS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2012 kl. 23:36
Hvad hulen Casper, er du også herinde? :-) hvornår bliver man inviteret med på tur? :) så skal jeg finde nogen spots frem fra gemmerne ;-)
Til top
Michael Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
obiwon Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obiwon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2012 kl. 14:31
hej Tommi
 
Hvordan ser det ud med torsk fortiden ?????
 
MVH
MichaelSmile
Til top
Casper Dam Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Casper D Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper D Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2012 kl. 18:06
Tak for svaret tommi :) Jeg har hørt der skulle være okay med skrubber lidt øst for den gamle bro? 
Hvad bruger du af agn til de flade? (hvis du bruger sandorm, hvor køber du dem?)

RLS
Jeg har været herinde et lille stykke tid, jeg skal jo lige se om jeg kan aflure nogle gode tricks ;) Men er er en lille bitte jolle som ligger meget ustabilt i vandet, men har udkig på en større jolle, så vil jeg hellere end gerne have en guidet tur ;)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres