Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sinktip til kysten

 Besvar Besvar
Forfatter
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sinktip til kysten
    Sendt: 16 Jun 2012 kl. 10:02
Hej.

Jeg kunne godt bruge et par input til en egnet løsning mht en sinktip line til kysten. Bruger pt enten ren flyd eller intermediate.

Har en ide om, at det mest geniale ville være en sinktip flyd m. Intermediate tip - ønsker ikke at bruge polyleder, som ellers kunne give mig samme resultat (måske jeg bare burde gøre det?)

Det kan være WF såvel som skydehoved - klasse 6 eller 8. Stænger er TFO BVK #6 samt Sage #8

Nå men - hvilke anbefalinger/erfaringer har I?

Mvh

Mads
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2012 kl. 10:30
Hej Mads.

Jeg bruger en skydehoved løsning hvor jeg har en flydeline, fast intermediate og en flyd/synk3 det dækker alle pladser og så kombineret med polyleader kan du yderligere regulere hvor langt du vil ned.

Prøv køb en flyd/synk2 Line, synk2 er fast intermediate, mange intermediate liner vi kan købe synker kun med 1-1,5 psi og det er ikke ret meget hvis man har et agressivt indtag af fluelinen men derimod hvis du køber synk2 så ved du er det er en fast int.

Send en pb hvis du har yderligere spørgsmål.
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres