Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 10 Jun 2012 kl. 20:16
Webmaster/Admin
 
Jeg har et forslag til auktioner og brugt grej
 
Jeg har godt 75-80 handler på auktioner og en 30 på brugtmarkedet
 
Ud af de handler har jeg købt/vundet 24 hjul,hvor halvdelen har haft alt fra små til store fejl,Kan der ikke være noget info om varens stand,defekter mm der skal udfyldes inden man opretter en annonce eller auktion,for hvis der er flere hjul af samme art har man en mulighed at vælge fra hjul med små defekter eller helt undgå hjul med defekter.
 
 
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 20:21
Man kan jo også skrive en mail til sælger og spørge eller få foto,s
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 20:30
Sælger bør da beskrive varen så korrekt som muligt så der ikke er sure miner bagefter
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 21:14
@Frank billeder beskriver ikke hvordan et hjuls stand er indvendigt,og istedet for man skriver emails frem og tilbage,er det ikke nemmere at varen beskrives korrekt fra starten af.
 
@John jeg har ikke haft sure miner efter et køb,tværtimod har jeg alle gange været tilfreds,selvom der har været mangler og defekter,dog bare et irritations moment at jagte reserve delene på ebay/tradera og finde frem til personer der vil reparere et hjul når der er har været tale om større defekter eller hvor jeg ikke selv har kunne finde fejlen.
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 21:27
Det er rigtig nok.Troede du mente om det har en ridse eller 2.
Må så sige at sælger bør informere om direkte fejl.
 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 21:53
Det var heller ikke møntet på dig kevin men på dem der ikke beskriver deres ting korrekt
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 22:31
Citat: frj

Det er rigtig nok.Troede du mente om det har en ridse eller 2.
Må så sige at sælger bør informere om direkte fejl.
 
 
Nej ridserne overlever jeg nok LOL,men at sætte hjul på auktion som fejlfrie eller stand efter billede der har haft smadret indeholdet fulstændig mm og det der er underligt er at sælger altid er uvidende om defekterne.
 
Jeg er dog ikke ude på at pege nogen ud men kun et forslag eller opråb til at alle burde være bedre til at oplyse om evt. defekter på varen de sætter til salg eller at der kom et felt der skal udfyldes inden man sætter en vare til salg eller auktionerer væk.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres