Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu Garcia Cardinal 500i SDH FD

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu Garcia Cardinal 500i SDH FD
    Sendt: 10 Jun 2012 kl. 17:24
Hej

Jeg har overvejet om jeg skal købe et nyt hjul så har kigget på Abu Garcia Cardinal 500i SDH FD 
http://www.youfish.dk/abu-garcia-cardinal-500i-sdh-fd.html

Er det et godt hjul til den pris eller kan jeg finde et beder hjul til den pris altså 578 kr
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 19:48

@Anders

Jeg vandt det hjul i gevinst og er et hjul min datter og søsters børn har lånt af mig når de har været med ude med mig,det har godt lineoplæg for fireline.
Det kører stadigvæk rigtigt godt selvom det har fisket i saltvand,blev tabt et par gange hårdt på molen,og blevet indsmurt i sand i put søen og andet hård behandling af børn ml. 6 og 10 år trods det kører bremsen og hjulet stadigvæk fint.
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 19:52
Hej Anders
Jeg syntes du for meget for pengene.
Men hvad vejer hjulet, kan hjulet give en god  ballance på stangen, hvilket jeg syntes er meget vigtigt.
Hvis ballancen på stangen ikke er i orden bliver jeg meget træt i håndledet, som skal kompencere for uballancen, og får ondt i ryggen når er fiskedag er ved sin afslutning.
Jeg har altid den foretrukne stang med i forretningen inden jeg vælger et hjul.
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 20:01
Okay det lyder da som et godt hjul. SmileHavde ikke lige tænkt på ballancen, men tror ikke det er et stort problem.
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
René Jespersen

Tilmeldt:: 26 Maj 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 20:15
Jeg kan ikke udtale mig om det hjul, for jeg har ikke prøvet det. Men for 599 kan du få et Penn Sargus, og det er et sublimt hjul! Det kører lækkert og er ikke til at slide op!!
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 22:42
Jeg har tre hjul i 500 serien og jeg er meget tilfreds!
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 21:29
Okay 

Er det også godt til tungt geddefiskeri?Smile
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 22:03
Til det lidt tungere bruger jeg et Penn sargus så jeg kan ikke svare på hvordan det vil fungere til tungt geddefiskeri...
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 14:32
Syntes du det ville være beder at købe et penn sargus hjul i stedet for Abu 500i Nicolai 
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 15:08
Jeg vil helst ikke sige hvad folk skal købe direkte. Jeg kan råde og vejlede men i den sidste ende kan man kun selv afgøre det.
Hvilken størrelse hjul kigger du på?
HVis det er alm geddefiskeri med spinnere og blink tror jeg ikke du går galt med cardinal 500. Er det tunge woblere og lign kan et Penn sargus eller Fierce muligvis være et bedre valg.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 15:16
Okay jeg kommer nok til at fange gedder med spinner og skallerSmile
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 15:18
Ved ikke hvad størrelse penn sargus skal være men Abuhjulet tror jeg det skal være 503i
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 20:55
Det er jo en ganske standard størrelse. Så tror jeg ikke det bliver et problem for 500 hjulet..Bruger det selv til pt fiskeri i str 3..
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 21:04
Jeg tror jeg køber penn sargus på lørdagTongueNok i størrelse 3000
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres