Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danielsson FW & LW (de game modeller)

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Danielsson FW & LW (de game modeller)
    Sendt: 10 Jun 2012 kl. 08:59
Hej alle
 
Der har tidligere været ønsker om at kunne købe disse udgåede Danielsson hjul.
Nu er det muligt at købe funklende nye hjul igen, idet ADH-fishing har fået fremstillet en serie af FW og LW hjulene, alle størrelser findes, se f.eks FW hjulene her:
 
 
Søren
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 11:35
Dejlige nyheder... Sådan et par stykker MÅ jeg haveSmile

Spørgsmålet er bare, om de så er produceret som i "gamle dage", eller det er licensfremstillet ????
Det er jo ikke helt nok med design, og det rette mærke på et hjul - kvalitet hænger jo sammen med produktionsstedet.

Hvis det er den gode gamle, så hamstrer jeg sgu nogle..
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 11:36
Super godt,
FW er helt unikke hjul. Ekstrem lette og meget stærke. Meget bedre end de nye og tunge modeller :-)

Fin pris også !
Til top
Jesper Vang Møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Woolly Bugger

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Woolly Bugger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2012 kl. 13:02
Hej Simon,
 
Jeg røg på et LW 4-7 for nogle uger siden og jeg forstod det sådan at det er hjul de får lavet specielt til ADH-fishing af Danielsson.
Jeg har ikke haft et Danielsson før, men det virker som kram, det jeg har modtaget der fra.
Mvh.
 
Jesper
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 13:41
Hej
 
Danielsson hjul er produceret i Sverige af Danielsson også "genoptrykket" af disse udgåede hjul.
 
Søren
 
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 15:27
Priserne er jo stort set de samme som i DK!!!!Clap
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres