Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Møn Invitational

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Møn Invitational
    Sendt: 07 Jun 2012 kl. 23:34
Hej alle medfiskere
Jeg har i samarbejde men Møns Klint Resort startet et, planlagt årligt, event hvor flere hold af fiskere dyster mod hinanden, men med flere udfordringer end de normale konkurrencer. Det er sjov og ballade, så håber i tager godt imod det. 

mvh Frederik




Redigeret af Phredz - 07 Jun 2012 kl. 23:36
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2012 kl. 23:57
Steen... altid sød og ærlig.

Nej, vi vil skam ikke have folk til at gå og kigge på andre fiske, vi vil gerne have at de ser videoen og drømmer sig til vandet og eventuelt trækker på smilebåndet.

jeg forstår bare ikke at linke på 123

https://vimeo.com/43597087
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2012 kl. 00:39
Fin video og super ideThumbs Up
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2012 kl. 08:13
Fantastisk flot Video. Super godt filmet og fedt skruet sammen.
Jeg er virkeligt imponeret over flere af sekvenserne. Virkeligt godt arbejde.


MVH Daniel

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2012 kl. 08:27
Flot film, godt filmet Frederik og Sergio.
Godt initiativ, jeg kan kun anbefale andre at besøge faciliteterne.
 
Tak for et par underholdende dage Big smile
 
Og, tak for kampen, team JOMC Big smile
 
/Jan
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2012 kl. 08:54
Fantastisk film og arbejde, det er knaldgodt lavet, og fed ide:-)
Rasmus
Bombayfly.dk
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 12:50
Tak for det, al begyndelse er svær og der er helt sikkert nogle ting der bliver bedre planlagt eller udført til næste år. Ja, og så planlægger jeg også at vi skal have lidt heldigere vindretning næste gang, så vi ikke kun har en halvdag til at finde fiskene Tongue


Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 17:00
Et enkelt godt råd :

Hvis du anvender engelsk, så anvend stavemetoder som fungerer på engelsk..
Møn fungerer ikke særlig godt sammen med invitationalWink
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 14:05
Hej Simon
tak for rådet, men jeg har nu gennemtænkt det ret så godt. Jeg synes ikke et dansk stednavn skal ændres bare fordi det skal henvender sig til udlændinge, de kan jo ligeså godt vænne sig til at det også står på dansk skiltene når de skal finde øen. 

det fungerer ret godt for et mikrofon firma der hedder Røde at slå sig ned internationalt, så det kan altså godt fungere.

Men når du har det sådan så er det jo heldigt at du ikke var døbt Søren, når du nu har givet din sø dit eget navn Wink
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 16:10
Jeg tror nok at en englænder eller for den sags skyld en germaner, kan finde ud at det er MØN det drejer sig om.
Fantastisk flot film Fredrik
Hils Moonroy
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 16:26
Ja Per. Det er ligesom på Simons hjemmeside hvor man kan læse den på tysk og han skriver "German" i stedet for "Deutsch" Englænderne forstår det, men stakkels tyskere. Clap

Hvordan var den nu den med glashuset og stenene?
/Allan

Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2012 kl. 20:15
Hej Allan O,

Ja, det er så en fejl jeg må rette.

Jeg vil dog stadig tillade mig at mene, at man ikke skal blande 2 forskellige sprog i en overskrift, desuden findes Ø jo ikke rigtig på engelsk.

Det ER jo bare min meningSmile

Jeg har dog ganske svært ved at forstå dit orsprog i den her sammenhæng.... Men de er jo altid sjove at hive frem af skuffen.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum