Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lidt selvtægt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lidt selvtægt
    Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:00
He he John - du får nok en revance Thumbs Up
Mvh. - Kim -
Til top
Jan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jan_Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan_Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:06
Hejsa
Selvtægt kan jeg ikke stå inde for, istedet bør man indsamle beviser, billeder mv. og over give disse til respektiv myndighed. Hvis myndigheden godtgøre herefter, at garn med mere kan fjernes med "loven i hånd" af indberetter, er det okey for mig.

Kan tilslutte mig Michael Jensens indlæg, som dog er uden for tråd, omkring disse "berigerer". Jeg er også godt træt af, at være vidende til at, de lander fisk langt under lov mæssige mål, i vores havne uden hverken fisketegn mv. Vi snakker ikke om et par fisk men dusin vis per person. Desværre fatter 90% af dem ikke sammenhængen. Har mødt gengangere af disse personer med spande fyldt med fisk langt under mål.

Forum er ikke egnet til tablet så se bort fra sættenisserSmile

knæk og bræk derude
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:17
Jeg skal nok få skovlen under dig Kim Evil Smile
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:22
Sidder lige og filosorerer over forskellen på at stoppe en forbrydelse og selvtægt er Bare en tanke. Big smile 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:22
Hvis problemet er, at disse mennesker fanger fisk under målet for, at overleve i vores velfærdsland, ja så bør vi sku se igennem fingrene med det, da de nu engang er her i landet, og skal have mad for at overleve.

Derfor bør vi se på hvad det egentlige problem er. Der kommer fra lande hvor det første og vigtigste er at finde sig en levevej uanset hvorledes. Så kommer de til danmark, hvor man bare kan smide en orm ned i en forurenet havn, og vupti - så er der mad til den sultne familie.

Når vi står ved enden af vores liv, og skal gøre op hvorledes vi mener vi har handlet rigtigt i div. situationer, vil jeg oprigtigt mene, at vi helt sikkert ikke har mistet noget PÅ NOGEN MÅDER ved at give disse mennesker noget "selvfanget" at spise.

Mvh. - Kim -
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:23


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:33
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:26
Uha som du ka det burde du gøre opmærksom på men det lærer offentlige ansatte kontroller måske ikke Thumbs Down
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:33
#John LOL

Jeg frygter - jeg bævrer, så jeg næsten falder ned af stolen he he. Godt at høre at du har humor min ven Big smile

Tommy Big smile

Undskyld igen - men vi står alle til ansvar overfor vore handlinger, og skal så rapportere til anklagemyndigheden (politiet)

Måske der er en smutter i hvad/hvem/hvor kan gøre - har hjemme?.

Mvh. - Kim -
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:36
Jeg kunne da godt tænke mig at se et skan af hans id kort fra fiskerikontrollen
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:40


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:34
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:45
Jeg kan ikke rigtig tage dig seriøst desværre og kommer ikke til det, havde kunnet gøre det hvis du bekendte kulør men det andet nej desværre Tommy du virker som en lille konge højt hævet over alle andre det er du ikke og bliver det aldrig
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:57
Nu vil jeg køre til Lindenborg nærmere betegnet karens høl så kan du jo kontrolere mig der og se om jeg vil åbne mit begagerum Wink
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2012 kl. 20:57


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:34
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 08:51

Jeg mangler absolut ingen oplysninger eller hot spot og er ikke fonærmet og nej jeg blev desværre ikke kontroleret, havde ellers glædet mig til det, og hvis du er det du giver dig ud for, hvad jeg ikke tror Så burde du få fingeren ud og passe det du bliver betalt for det er statskontrollen i nordjylland ikke for gode til

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 09:29


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:34
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 10:05
Hvorfor skulle jeg det
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 10:15
Hvis fiskerikontrolen stopper/tager en tyvfisker eller anden form for ulovligheder hos en person,har de ikke ret til at undersøge vedkommendes køretøj ? eller skal de tilbageholde personen til politiet kommer,for støder de på en ulovlighed hos en person med køretøj kan det ikke sidestilles med et fiskerfartøj ?
 
Hvad må fiskerikontrolen,jeg troede de havde samme magt som politiet.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 10:42


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:35
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 10:53
Tak for svar Tommy
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 10:57


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:35
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 13:17
 
Stikker-Michael>>> Nu tror jeg hellere ikke at kommunikation er din stærke side, måske det ville hjælpe på succesraten hvis du undlod at være nedladende over for folk du prøver at kommunikere med ..  Wink
 
- Og at anmelde et par hyggefiskere for at fange lidt undermålere (sikkert bare fordi at de var indvandrer) er indbegrebet af at stikke nogen, du må godt nok være et meget småligt og bittert menneske.. Dead


Redigeret af King - 05 Jun 2012 kl. 13:17
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 13:44
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Citat: King

 
Stikker-Michael>>> Nu tror jeg hellere ikke at kommunikation er din stærke side, måske det ville hjælpe på succesraten hvis du undlod at være nedladende over for folk du prøver at kommunikere med ..  Wink
 
- Og at anmelde et par hyggefiskere for at fange lidt undermålere (sikkert bare fordi at de var indvandrer) er indbegrebet af at stikke nogen, du må godt nok være et meget småligt og bittert menneske.. Dead
 
Et par fiskere ? Hyggefikeri? Lidt undermålere?
 
Hvis daglig gang med 10-15 ligesindede og fylde spandevis af undermålere er hyggefiskeri ja så ved jeg sku ikke.
 
Sæt nu kommunen dukkede op også og begyndte at trække dem i kontanthjæp da de jo fanger noget af maden selv.
 
Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om.. Men ok man fristes til at tro du er en af dem der fik bøde..


Redigeret af taro - 05 Jun 2012 kl. 13:52
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 13:51
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Citat: tolund

Michael der må jeg så lige rette dig. Vi må gerne tjekke en bil, hvis vi har en formodning om at der er ulovlige fisk i bilen. Hvis ikke de vil åbne for os, så beder vi om assistance fra politiet og det er sjældent det kommer så vidt.
 
Ja men igen hvis de så nægter så må i have fat på politiet og imelemtiden kan de jo bare køre.. ?
 
Ku ikke forestille mig politiet priortere den slags særlig højt ..
 
Men nuvel det er bare hvad jeg har lagt mærke til hvis jeg har været der.. At alle deres spande er væk og de bære istedet bare fiskene direkte op i bagagerummet hvor der ligger en sort sæk. Smile
 
Håber dog snart de kommer igen problemet er stærkt tiltagende og jeg må indrømme det skære mig lidt i hjertet når jeg ser granvoksne mænd hjemtage bunkevis af torsk på 10-30 cm hver dag.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 13:59
At sige det kun er "kulturberigere" der hiver op alt de fanger er jo ikke sandt,jeg har kun anmeldt en person til fiskerikontrolen for 12 år siden og det var en dansker der mede fiskede havørreder med skallekroge og flåd og orm i havnen i frederikshavn og fangede mængder af udsatte havørred smolt,nu var personen en middelaldrende herre,havde det været et barn havde jeg intet gjort,men det gjorde jeg i dette tilfælde og er eneste gang jeg har ringet til kontrolen selvvom de kun ligger 3-400 meter fra stedet blev der intet gjort og manden kunne tage hjem med 3 poser ørred.
Jeg har ca 2500 fiskedage på de 12 år jeg har boet i Frederikshavn og ikke en eneste gang er jeg stødt på fiskerikontrolen.
 
Udover det har jeg bopæl ca 80 meter fra vandkanten og ser dagligt ulovlige garn og folk der dørger 30-40 meter fra land ikke en eneste gang har jeg set fiskerikontrolens både
Tysker er ligeså store problemer ang.at tage alt op i frederikshavns havn om sommeren fladfisk,ål,torsk havørred med flere arter
 
En af mine bedste fiske venner er en såkaldt anden generations arabisk kulturberiger der er en fluenørd ligesom mig og vi har fisket i Sverige,norge og finland sammen og i alle lande ligesom DK er det altid ham de forklarer ang. mindstemål og regler der findes i netop det vand vi besøger og tilsynsmænd,vagter mm skal altid kikke i hans taske mens vi der er danskere i vennegruppen ikke bliver tjekket,selvom han er 100% til catch and release,jeg tror der er mange fordomme desværre.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:03
@Michael Jensen
""Sæt nu kommunen dukkede op også og begyndte at trække dem i kontanthjæp da de jo fanger noget af maden selv.""
 
Det er vel nok endu en fordom at alle kulturberigere er på kontanthjælp
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:09
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Citat: Kevin rostrup

At sige det kun er "kulturberigere" der hiver op alt de fanger er jo ikke sandt,jeg har kun anmeldt en person til fiskerikontrolen for 12 år siden og det var en dansker der mede fiskede havørreder med skallekroge og flåd og orm i havnen i frederikshavn og fangede mængder af udsatte havørred smolt,nu var personen en middelaldrende herre,havde det været et barn havde jeg intet gjort,men det gjorde jeg i dette tilfælde og er eneste gang jeg har ringet til kontrolen selvvom de kun ligger 3-400 meter fra stedet blev der intet gjort og manden kunne tage hjem med 3 poser ørred.
Jeg har ca 2500 fiskedage på de 12 år jeg har boet i Frederikshavn og ikke en eneste gang er jeg stødt på fiskerikontrolen.
 
Udover det har jeg bopæl ca 80 meter fra vandkanten og ser dagligt ulovlige garn og folk der dørger 30-40 meter fra land ikke en eneste gang har jeg set fiskerikontrolens både
Tysker er ligeså store problemer ang.at tage alt op i frederikshavns havn om sommeren fladfisk,ål,torsk havørred med flere arter
 
En af mine bedste fiske venner er en såkaldt anden generations arabisk kulturberiger der er en fluenørd ligesom mig og vi har fisket i Sverige,norge og finland sammen og i alle lande ligesom DK er det altid ham de forklarer ang. mindstemål og regler der findes i netop det vand vi besøger og tilsynsmænd,vagter mm skal altid kikke i hans taske mens vi der er danskere i vennegruppen ikke bliver tjekket,selvom han er 100% til catch and release,jeg tror der er mange fordomme desværre.
 
Problemet er stort her hvor jeg bor og der er det tilsyneladende kun kulturberigere der gør det..
 
Har endnu ikke set en dansker gøre det ... men var det en far og søn eller noget i den stil som hjemtog en enkelt eller 2 var det jo også hvad det var.
 
Men disser her kommer målrettet for at fange alt hvad der bider uanset str og hver gang jeg er der er det tit de samme kan man genkende.
 
De fylder spande og sække på et par timer når strømmen er korrekt og det vrimler med fisk.
 
Men det jeg ikke helt forstår er hvad skal man med en torsk på 15 cm? Når den er renset er der vel knap nok så der er til et stykke rugbrød.. Men okay fanger man 50 af dem er der vel mad til 4 personer.
 
Vil ikke udelukke at nogle dankere gør det også men igen jeg har ikke set det endnu de 2 steder hvor problemet er.
 
Og igen hvis man påtaler det er det bare en hovedrysten man får tilbage ..
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:10


Redigeret af tolund - 14 Jun 2012 kl. 15:35
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:11
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Citat: Kevin rostrup

@Michael Jensen
""Sæt nu kommunen dukkede op også og begyndte at trække dem i kontanthjæp da de jo fanger noget af maden selv.""
 
Det er vel nok endu en fordom at alle kulturberigere er på kontanthjælp
 
Nu skal man jo nok ikke forvente de vader i penge når de er nødsaget til at hjemtage alt hvad de fanger. For hvad sku grunden ellers være.
 
Men nu er det jo ikke nogen hemmelighed at en meget stor procentdel ifølge div statestikker er netop på kontanthjælp.
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:15
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Citat: tolund

Michael, vi har nu særdeles gode erfaringer med hjælp fra politiet. Sidst jeg havde brug for bistand, det var til en gut der ikke kunne huske hans navn. 5 min efter jeg ringede stod der 2 betjente ved siden gutten.
 
 
Okay måske er det så fordi du er i uniform.
 
Her hvor jeg bor skal man være heldige hvis de gider rykke ud til et opkald.
 
Sidste år stod nogle unge mænd og prøvede at antænde et skur. Jeg ringede til politiet og da jeg først efter ½ time kom igennem fik jeg at vide at hvis ikke jeg ku se store flammer havde de ikke mandskab til at rykke ud.
 
I og for sig kunne jeg jo være ligeglad men da det var sommer og vinduerne var åbne gad jeg ikke havde hele lejligheden fyldt med giftig røg da det var 30 m fra hvor jeg bor.
 
Dagen efter var hele skuret samt skraldespande mm nedbrændt.
 
Et par uger efter gik det udover nogle biler inc min egen..
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2012 kl. 14:21
Sørgeligt at læse Michael,jeg tror dog politiet kommer her på alle opkald og vi har ikke de store problemer med invandrerer her oppe,og set med dine øjne kan jeg godt forstå din frustration.
 
Vi har kun problemer med fulde svenskere og pølsefede tyskere LOL


Redigeret af Kevin rostrup - 05 Jun 2012 kl. 14:22
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres