Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp. leder efter navn på fiskeprogram

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp. leder efter navn på fiskeprogram
    Sendt: 30 Maj 2012 kl. 21:31
Jeg så, for nogle år siden nu, et fiske/overlevelses program på discovery channel.
Det handlede om 2 britiske gutter (sådan som jeg husker det) som havde div. konkurrencer med hinanden. De fik point efter hvilken art de fangede og hvilken str. den have. Ud fra de point kunne de så købe sig fiskeudstyr, telt. eller andet som kunne gøre deres konkurrence nemmere.

Den ene var en hi-tech type, og den anden, som altid bar en sjov fransk baret, var noget mere back to nature.

Er der nogle som kan huske hvad den serie hed?
Til top
David Francis Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dfrancis

Tilmeldt:: 21 Nov 2011
Geografisk: Rødding
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dfrancis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 21:45
den hedder 'rod wars'....rigtig interessant....desværre, de lavede kun en 'war'
 
K&B
 
Dave
Til top
David Francis Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dfrancis

Tilmeldt:: 21 Nov 2011
Geografisk: Rødding
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dfrancis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 21:47
den hedder 'rod wars'....desværre de lavede kun en 'war'...
 
K&B
 
Dave
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 22:07
lavede de kun et program, eller hva mener du?

Det er ved at vre mange år siden jeg har set det, så er kun brudstykker jeg kan huske.

Men det var sindsyg interessant
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 22:11
De lavede flere afsnit, men det blev vist kun til en enkelt sæson.
Om det var fordi de ikke kunne finde flere fiskere, eller om der ikke var nok der ville se det.
Tja det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg har lige siddet og kigget lidt efter programmet på youtube, og kunne desværre ikke finde det nogen steder.
Til top
David Francis Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dfrancis

Tilmeldt:: 21 Nov 2011
Geografisk: Rødding
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dfrancis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 22:17
undskylde fro min dårlig dansk...jeg mener at det var kun en 'season'....tror at det fiskede mod hinanden på cirka 4 eller 5 steder of samlede pointer efter den sidste.
 
Jeg husker at jeg troede at det var en rigtig godt ide, lidt anderledes til den 'normalt' fiske programmer. Jeg håbede at der komt en anden season...men jeg aldrig set en
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 22:22
Jeg synes også det var utrolig spændende.. Specilet fordi der netp var lidt mre i det.... Jeg har nu siddet og kørt google igennem incl. youtube... Kan det passe jeg intet kan finde om det?
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 22:47
Som jeg husker det, hed det Reel Wars - på dansk blev det vist navngivet Fiskekrig.
 
Kunne heller ikke lige finde noget på You Tube, men der kommer en del hvis du googler Reel Wars.
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 00:47
det hedder (the great rod race) og der er masser af afsnit på Youtube. HYG DIGLOL og knæk og bræk derude
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 00:52
Hej - ja det var om 2 fyre der til at starte med, skulle vælge det udstyr de mente var det bedste. Div. fiskeudstyr samt telt, sovepose, madlavnings redskaber m.m.

Herefter skulle de ud til forskellige fiskepladser, hvor de skulle leve af de fisk de kunne fange, samt evt. bær fra områdets buske. De havde hver en "smartphone" hvor de hver dag skulle indberette deres fangster og få point for.

Til sidst blev de så kørt ind til den lokale kro, hvor de fik en ordentlig gang mad (og øl).

Afsnittene blev sendt 2 gange kort efter hinanden. Mener gutterne hed Jim og George.

Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down