Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fisker du om natten??

 Besvar Besvar
Forfatter
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvordan fisker du om natten??
    Sendt: 28 Maj 2012 kl. 09:56
Hej folkens... Jeg er sku ved at være træt af at tage ud og fiske i de mørketimer og fange ingenting for 4 aften/nat i træk. Jeg har ingen problemer med at fange fisk tidlig morgen. Jeg synes jeg bevæger mig stille og rolig, vader ikke i vandet før det er affisket, vader kun til knæhøjde. Jeg har prøvet diverse fluer og er sku ved at miste troen. Det burde give mere fisk da havørreder er jo mest aktive om natten :/ men tværtimod for mig. Har i nogle gyldne råd som f.eks om jeg skal fiske efter de fisk jeg spotter (sightfishing) eller om jeg skal fiske blindt. Indtagning af fluen og hva med fluevalget? Håber i kan hjælpe en desperado hehe :) hilsen Zlatan
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 10:03
På Go-Fishing's hjemmeside kan du finde tips til natfiskeriet: http://go-fishing.dk/2012/05/lidt-tips-til-natten/
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 843
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 10:13

Jeg vader ret dybt når jeg nattefisker i juli-august måned og er nok de 2 eneste måneder jeg nattefisker på kysten,jeg bruger sorte fluer gerne muddlers og zonkers og sorte rejer oftest er det de kast man laver ind mod kysten der giver fisk,jeg syntes ikke der er tale om blindt fiskeri da der er lys nok til at man kan se ret så meget hvad der foregår.

Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 10:19
Fisker du efter de fisk du ser i overfladen ? :))
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Online
Beskeder: 843
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 10:24
oftest er det trykbølger man ser når de jager,men efter at have fisket samme kyststed i 15 år ved jeg næsten hvor de søger/jagter føde om natten
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 10:25
Ja okay hehe .
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 12:04
Hej Zlatan
 
Jeg tror som med alt kystfiskeri at det handler mest om at vælge den rette plads. Du er vist fra FYn. En plads som Egebjerggård (ca. 100 m til højre for det lille hus) er en rigtig god natplads (også aften og især morgen). Hvor imod de spots jeg har held med på Odden (f.eks "den dovne", "leddet" og "bugten") fisker bedst morgen og langt op af dagen! Har prøvet natfiskeriet der flere gange uden at mærke det mindste. Langt de fleste jeg møder om morgen, der har natfisket der fanger intet.
 
Jeg indtager ikke anderledes om natten. Fluerne er blot skiftet ud med noget højt gående og aldrig modhug!
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 12:28
Hej Chan. Jeg er fra Østjylland, Randers men tak for Info ellers. :)
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 12:35
SorryEmbarrassed
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum