Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lapning af flydering?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lapning af flydering?
    Sendt: 25 Maj 2012 kl. 17:36
Min Guideline flydering er blevet utæt! Jeg har lokaliset et mikroskopisk hul i flydeelementet, - men hvad og hvordan lapper jeg det bedst?
 
Mvh
Henning


Redigeret af Henning - 25 Maj 2012 kl. 17:59
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2012 kl. 18:42
En lille klat liquisole kan gøre det. Eller evt. vinyl-lim og så en  lille lap af vinyl, som blæren også er lavet af (følger ofte med i et lille sæt ved køb). Den sidste løsning går klart hurtigst grundet tørretiden.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2012 kl. 19:19
Et genialt produkt, http://www.tear-aid.nl/dk/index.html du finder det i alle camping butikker og de bruger det til lapning af vinduer i teltet. Du renser omkring hullet og når det er tørt, så sætter du lappen på. Sørger for den sidder godt, uden luftblærer under og du kan pumpe luft i ringen 5 min. efter. Klar til action. Hurtigt og nemt. Jeg bruger det til min pontonbåd.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2012 kl. 20:59
Tak Jeppe og Tommy, jeg må se hvad jeg først falder over.
 
Mvh
Henning
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2012 kl. 10:14
Så blev hullet lappet, det viste sig at der i campingvognens førstehjælpskasse, var et lappesæt som anvist af TommyThumbs Up
 
Mvh
Henning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres