Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pvc waders/nylon waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pvc waders/nylon waders
    Sendt: 24 Maj 2012 kl. 08:56
synes snart det er ved at være træls at lægge mange af sine penge i waders. Derfor tænker jeg simpelt hen at gå tilbage til pvc eller nylonwaders. . . . 

Er der nogle "neandertalere" :) der stadig bruger disse og kan anbefale nogle der er gode at gå i?? De nyloncoatede er de bedre end de almiindelige...

ærgerligt at de ikke laves som strømpemodel....


Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2012 kl. 11:15
Bruger meget ofte nylon waders til "hårdt" fiskeri såsom meget af mit specimenfiskeri i åerne..Jeg syntes de er et meget fint kompromis!
Jeg køber nogle billige og kan ikke en gang huske hvad mine nuværende hedder. De har dog holdt rigtig godt!
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres