Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Røgeovnstilbud ALDI

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Røgeovnstilbud ALDI
    Sendt: 18 Maj 2012 kl. 18:43
Hejsa

Jeg ville lige gøre jer opmærksom på at der er tilbud på røgeovne i ALDI fra Lørdag d. 26. Så kunne dem af jer der har lyst til at prøve at røge jo købe sådan en billigt :)
Den store teleskopovn til hele fisk

og så den lille kasper røghat


Go fornøjelse
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2012 kl. 19:11
:-D
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2012 kl. 20:28
Stiller mig i køen.
Fly fishing, my first choice.
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 09:05
Thumbs Up..............
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 09:28
Top dollar Approve
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 12:11
Har købt den lille for et par år siden, og kan varmt anbefale den. Har lige i går brugt den til hornfisk, det skulle i prøve, de smager mums!! De skal kun have omkring 10. minutter og de er færdige.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 12:35
jeg skal også se om jeg kan få den lille... Har en stor, men syns den er bedre hvis jeg har en masse der skal røges...
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 13:25
Skulle man være så uheldig ikke at få fingre i en af dem fra aldi, så kommer de også til salg i netto 1-3 gange om året. Prisen er hvis jeg husker rigtigt 299,- for en kasper røghat fra ABU - så er det bare med IKKE at købe dem...... de fylder meget på hylderne og i løbet af 2 uger koster de 50,-LOL
Jeg har købt 2 til 50,- stykket og har set dem sidenhen til samme pris, i flere forskellige nettobutikker.
Tålmodighed er kodeordet - og det er jo noget vi lystfiskere besidder.
Mvh Claus
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 15:52
Ha ha ja jeg købte også min for en flad 50'er så vent endelig hvis der skal spares pengeClap
Til top
karsten nykjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
karsten

Tilmeldt:: 12 Jul 2001
Geografisk: midtjyland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 21:30
Hej
 
Det er da fint, hvis man kan få en ABU for 50 kr. Men de to røgovne er nu heller ikke helt sammenlignelige. Jeg har en af hver. Den fra Aldi er i rustfrit stål og er med to brændere og noget større end den fra ABU, som kun er udstyret med en enkelt brænder. Jeg har slidt en ABU op og er nu igang med nr. 2. Holdbarheden er fin, selv om den ikke er i rustfrit stål. Holdbarheden i den fra Aldi kan jeg ikke udtale mig om. Men til 169 kr. kan det da ikke gå helt galt.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 21:53
så må ABU lave andre end den du har. Min er med 2 brændere og den er også i rustfri..... stadig 50,- hvis man venter!
Mvh Claus
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 22:27
Ja jeg har så også en tilsvarende lille, bare i en anden farve. Der er også to brændere.
 
Men det der sker i den bette lukkede ting har ingenting med en røgning at gøre. Det er en trykkogning. Og det smager meget anderledes end hvis fisken bliver røget, kan anbefale at i kigger på : www.rygeovnensvenner.dk  her er der anvisninger til hvordan man kan lave sin helt egen røgeovn for meget små penge. Der er også opskrifter mv,......
 
 
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 22:28
www.roegeovnensvenner.dk
undskyld
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2012 kl. 22:31
www.roegeovnens-venner.dk
Jeg har sq da vist fået for meget rødvin her til aften:-)
Go´ fornøjelse
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2012 kl. 01:34
Den lille af de nævnte røgeovne er til trykrøgning. Her skal der ikke meget røgesmuld til. Ellers bliver smagen for kraftig. Til gengæld tager det kun ca. 10-12 minutter for tynde typer fisk. En fed ørred må ha noget mere. Da ovnen er så lille, er den nem at tage med på fisketuren.

Casper røghatten er mest anvendelig hjemme på græsplænen, både pga. størrelsen og at det tager væsentlig længere at røge her i .Her skal også holdes øje med varmen, alt efter hvilke fisk man røger.

ABU har flere str. tryk røge ovne. Både med 1 og 2 brændere. (Jeg har begge)

Mvh. - Kim -




Redigeret af kikophil - 20 Maj 2012 kl. 01:36
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum