Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketegn

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketegn
    Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:39
Har hvert år købt og betalt mit tegn på posthuset,men i år købte jeg det på deres hjemmeside og valgte kreditkorts modellen,men på den står der ingen dato,skal man have det midlertidiglige kort man printede fra deres mail med når man fisker ? jeg har ikke blevet tjekket af fiskerikontrollen nogensinde for jeg kan da ikke tænke mig de løber rundt med en computer på deres kontroller ?
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:44
Du tager bare det midlertidige kort du printede med ud sammen med noget billed legimation.
I løbet af 1-2 uger modtager du så det rigtige fiskekort som er grøn og af plast.

Knæk & Bræk
Finn Jensen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:51
Jeg har modtaget den grønne kreditkorts modell Finn,Derfor mit spørgsmål på den står der ingen dato e.l kun navn og adresse
Til top
Torben Rolskov Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rolskov

Tilmeldt:: 23 Sep 2009
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rolskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:53
Til top
Torkil Adsersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torkil Adsersen

Tilmeldt:: 08 Maj 2002
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torkil Adsersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:54
Der står et nummer på dit kort. Kontrollen kan så slå nummeret op og se om du har betalt.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:55
Tak Torkil
Til top
Torben Rolskov Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rolskov

Tilmeldt:: 23 Sep 2009
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rolskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 13:56
Hej Kevin
Det behøver du ikke at tænke på om der står dato på kortet, hvis du en dag skulle være heldig at træffe fiskerikontrollen, taster han det nr. der står nederst på kortet, og får så de oplysninger han skal bruge.
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 14:13
Citat: Kevin rostrup

Jeg har modtaget den grønne kreditkorts modell Finn,Derfor mit spørgsmål på den står der ingen dato e.l kun navn og adresse


Ok, på den måde Thumbs Up
På mit står der Gyldig fra: og datoen hvor jeg fik plastik kortet.
Skal siges at jeg skiftede adresse, så jeg fik et nyt herfra 2012, så det burde også stå en dato på dit?


Redigeret af finnjensen - 14 Maj 2012 kl. 14:15
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 14:20
Har intet modtaget efter jeg gik over til bankoveførsel. Pengene trækkes hvert år, og jeg håber da godt nok evt. fiskerikontrol kan finde min indbetaling ved hjælp af nummeret fra de ældgamle kort jeg slæber rundt på...
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 14:22
Dit lystfiskernr. er 10-cifret, og det står på kortet. 
Og det kan sagtens blive tjekket ved åen eller kysten.
Du har fået et plastkort med nr., kan jeg læse.
Havde du købt på Dagkort.dk havde du udover skærmkvittering fået en emailkvittering, som kan printes igen og igen, og som virker igen og igen. Men her ikke et plastickort. 
Det var så det valg du gjorde.

Men dit lystfiskernr. er det vigtigste. Så kan både statens fiskerikontrollører og andre kontrollere. Og de gør det. P.g.a. en fejl hos det der nu hedder NaturErhvervsstyrelsen (tidligere Fiskeridirektoratet) har vi kun haft én fejl på mange tusinde salg af fisketegn.

Og som sagt var det en digital fejl hos Fiskeridirektoratet, som blev opklaret efter kontrol efter lidt bøvl.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 14:24
Citat: Keis

Har intet modtaget efter jeg gik over til bankoveførsel. Pengene trækkes hvert år, og jeg håber da godt nok evt. fiskerikontrol kan finde min indbetaling ved hjælp af nummeret fra de ældgamle kort jeg slæber rundt på...
 
Jeg betaler også på den måde, men jeg har så gemt mit fiskekortnummer på telefonen, og det har fiskerikontrollen godtaget de par gange vi har truffet hinanden.
 
Mvh
Henning
Til top
René Lodsgaard Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
RLS Avatar

Tilmeldt:: 05 Mar 2004
Geografisk: Horsens Fjord & Omegn Og Bygholm sø.
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RLS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 15:58
Hej :)

Du skal blot kunne forevise dit fiskekort nummer, og så kan din lokale kontrollør ringe ind og tjekke det, eller selve fiskerikontrollen kan sende en sms til en database og får så svar tilbage om det er gyldig osv :)
Derfor får man ikke nyt kort når man har sat den til PBS, da ens kortnummer i så fald følger en for altid :)

Knæk og bræk derude
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2012 kl. 16:38
Det er korrekt som flere allerede har sagt. Hvis du har dit nummer på kortet, så kan vi tjekke på stedet med en sms. Vi får et svar tilbage straks, om dit fisketegn er betalt. Eller vi kan følges af op til vores bil, hvor vi kan bruge en online pc til at få samme oplysning. Her kan vi søge på navn og cpr nr.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down