Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aborre & Softbaits.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aborre & Softbaits.
    Sendt: 05 Maj 2012 kl. 14:58
Jeg har længe fisket efter Aborre med softbaits ( soft 4play, Lunkers osv.) Jeg har også set en del fiskevideoer fra USA og deres "bass fiskeri". De har en hel masse andre softbaits derover som vi ikke har her. De har blandt andet nogle specialle "worms" som jeg tænkte man måske kunne få herover og bruge dem til aborre?

Alle de softbaits man bruger til bass.. kan de også bruges til aborre? Har i prøvet nogle anderledes softbaits end dem vi har i DK?
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 16:10
jeg købte engang en KÆMPE portion softbait hjem fra usa til præcis aborre. de virker rigtig godt :D især en 4 inch worm i farven watermelon :-D men fortrækker den orginale "onetailed" i rød eller gul til mig aborre fiskeri. :-D 
jeg benyttede denne side til indkøb af softbaits fra usa :-D ( husk moms skal betales når pakken skal gennem danmark ) http://www.fishandsave.com

Til top
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 16:12
Fedt nok! :D Har du set denne hjemmeside, den er helt vildt fed! masser af softbaits!

- www.tacklewarehouse.com
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 17:03
Jeg har fanget en del aborrer på denne Berkley orm fisket på Carolinarig.
http://www.basspro.com/Berkley-PowerBait-Original-Power-Worm-4/product/73985/53346
Der er også lidt at kigge på her. De sender fragtfrit til DK for køb over 50 Euro
http://www.taimentackle.com/da/dk/category/soft-baits/371
Denne butik skulle også være rigtig god.Jeg har dog ikke selv bestilt derfra
http://www.camo-tackle.de/CAMO-Tackle-The-softbait-experts

K&B
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 17:51
fede sider :-D synes det er ærgerligt at vi har så ringe udvalg af grej i forhold til USA ^^
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 17:56
har forresten også taget aborre på craws og lizards :-D men som sandt bruger mest orginalen " onetailed" 7 cm i rød eller gul
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 18:58
Hvorfor gå over åen efter vand ?
 
Mener - den mest effektive agn ud over en milling er nok en enkelthalet power grup i 2"
 
 
Venligst
Til top
emil olesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiske alstars

Tilmeldt:: 23 Maj 2009
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiske alstars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2012 kl. 20:18
Argh Claus efter min mening er det ikke hel rigtigt men nogle gange er det mest effektive da en agnfisk men andre gange er det klart jigs. Men det er bare lidt ærgeligt at der er moms og andre gebyer på fra USA så kig derimod på nogle tyske shops de har også et rigtigt godt udvalg til gode priser. jeg har flere gange bestilt fra
 
Emil Olesen
Til top
Ulrik Brøndum Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brondum

Tilmeldt:: 27 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brondum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jun 2012 kl. 09:30
Hej Kasper,

Har du prøvet de nye DropShot Minnow fra PowerBait?

http://www.fiskefidusen.dk/39430055
Arbejder med design, strategi og udvikling hos YouFish.dk - fisker når tiden tillader det.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum