Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage costal skydehoved

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage costal skydehoved
    Sendt: 01 Maj 2012 kl. 20:11
Hej måske lidt fjollet
Jeg har haft mit skydehoved taget af og kan ikke lige umiddelbart se hvad der er for og bag. Jeg kan sevlfølgelig tage ud og kaste. Lige nu sidder jeg i stuen og gør klar til imorgen. Der er to sorte streger i den ene ende, er det forenden?

På for forhånd tak
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Søren Lundgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valther

Tilmeldt:: 02 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valther Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 20:29
Hej Jesper

Jeg mener bestemt at den ende med de sorte streger er "reel end".

Hvis du holder løkkerne overfor hinanden parallelt vil "reel end" enden blive hurtigere tykkere, da bagtaperingen ikke er så lang som fronttaperingen - hvis du forstår hvad jeg mener.

Mvh
Søren
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 20:31
Den sorte ende vender bagud. Hvis du bruger monofil skydeline så bind hovedet på med en blinkknude og lad knuden sidde når du klipper hovedet af. Så er du aldrig i tvivl.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 20:53
Tak for hjælpen. Der er meget lidt forskel på enderne umiddelbart. Den mindste fineste løkke er så i reel endErmm. Men ja jeg kan godt se det nu.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down