Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indbrud!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pvb

Tilmeldt:: 28 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pvb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Indbrud!!
    Sendt: 30 Apr 2012 kl. 17:15
Jeg har netop konstateret indbrud i mit sommerhus på Vest Sjælland. En meget deprimerende oplevelse. Tyvene er løbet med alt af værdi inklusiv fiskegrej for over 50.000 kr. Så vær lige opmærksom. Jeg hører meget gerne, hvis der er nogen der hører noget, og tips der fører til pågribelse af gerningsmændene udløser dusør på 5000 kr.  
 
Her er en kort liste med udvalgte emner:
 
1. Lesath Ultra Stang, 9' mener det var 14-30 g.
2. Lesath 10' med læderhåndtag.
3. Shimano Stella 3000 FE hjul med fletline.
4. ABU Connolon 6' og 9' stang med ældre Cardinal hjul fra ca. 1990. Plus ca. 10 andre stænger og hjul.
5. Åndbare vaders (Scierra Waist waders med støvle uden filt) + grønlig vadejakke
6. Ældre Plano fiskekasse (beige/mørk grøn) fyldt med udstyr.
7. Nyere meget stor Plano fiskekasse fyldt med blink, etc.
8. Pighvargryde i kobber (Turbotiere)
 
Især Pighvar gryden er meget speciel. Den var helt ny (fødselsdagsgave fra min kone for 1 uge siden), og kun brugt en enkelt gang. Denne kan vist ikke købes i Danmark. Min kone har bestilt den i Frankrig.
 
Mvh. Peter
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 17:48
SURT, mega SURT
 
Prøv selv at holde øje med salgsannoncer på
QXL, Den blå avis(DBA), gul og gratis, Lauritz.com mv. det sker at folk finder deres ting til salg disse steder ret hurtigt efter et indbrud.
Måske andre kan hjælpe med tilsvarende sider?
 
/J
 
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 18:24
Hej Peter
 
Tror at du har købt Lesath ultra stangen af mig, jeg har et kort der hører med til stangen med koden på stangen. Vil have sendt dig den ved lejlighed, men sender den nu så du kan efterlyse stangen....  --- godt nok surt show !!
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 18:59
Citat: Krpe12111211

Hej Peter
 
Tror at du har købt Lesath ultra stangen af mig, jeg har et kort der hører med til stangen med koden på stangen. Vil have sendt dig den ved lejlighed, men sender den nu så du kan efterlyse stangen....  --- godt nok surt show !!
Clap
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 21:59
er selv fra vestsjælland:-d skal nok holde øje med om noget af dit grej skulle dukke op tilsalg nogle steder:)
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 22:49
Hej Peter
Det er virkeligt en trist oplevelse, jeg føler med dig og håber det bedste...
Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 16:30
Damn - sur oplevelse. Føler virkelig med dig. Jeg kopierer lige din udstyrsliste, da jeg i øjeblikket surfer meget rundt, for at finde noget at bruge mine efterlønspenge til. Det bliver nok den dejlige pighvargryde der bliver det "letteste" at finde, da resten falder lidt lettere ind i mængden.

Håber det bedste for dig

Mvh. - Kim -
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 18:30
Jeg vil også holde øje.. ! Det er så irriterende og ærgeligt!
Jeg har selv lige haft indbrud i bilen og fået stjålet fiskegrej m.m.
Jeg håber de bliver fundet!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres