Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hornfisk, Lillebælt.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Pries Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluekenneth

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Geografisk: Ejby (fyn)
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluekenneth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hornfisk, Lillebælt.
    Sendt: 28 Apr 2012 kl. 10:58
Hej


Ville høre om der var nogen af jer der er stødt på nogle hornfisk omkring middelfart fredericia endnu?
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 11:00
Ahh lækkert med en hornfisketråd mere :) 

Hvis du læser en af de 20 andre tråde om hornfisk er jeg sikker på du vil finde de oplysninger du søger :) 

Den er fanget ned til Als, så ja de er naturligvis os i middelfart. 


Morten/
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 11:40
På havnen i Middelfart var der ingen Torsdag.Ikke medens vi var der.
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 12:25
Citat: schultz92

Ahh lækkert med en hornfisketråd mere :) 

Hvis du læser en af de 20 andre tråde om hornfisk er jeg sikker på du vil finde de oplysninger du søger :) 

Den er fanget ned til Als, så ja de er naturligvis os i middelfart. 


Morten/
Er der noget forkert i at spørge om andet end lige Havørred/Laks og fluefiskeri ?
Vi har vel lov til at have hver vores lyst eller hvad ?
 
K&B
Torben
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 14:08
Citat: topper

Citat: schultz92

Ahh lækkert med en hornfisketråd mere :) 

Hvis du læser en af de 20 andre tråde om hornfisk er jeg sikker på du vil finde de oplysninger du søger :) 

Den er fanget ned til Als, så ja de er naturligvis os i middelfart. 


Morten/
Er der noget forkert i at spørge om andet end lige Havørred/Laks og fluefiskeri ?
Vi har vel lov til at have hver vores lyst eller hvad ?
 
K&B
Torben

?? PAS!

Jeg fisker ikke Agnfisk ( laks/ørred) i foråret/sommer til mine gedder! og det er dælme mange år siden jeg gik og kastede rundt med fluestangen. 

Man skal nogen gange ikke tro det værste om andre ( at jeg er havørrede/laksefisker) jeg foretrækker en hornfiske/multe/rimte tur 1000 gange fremfor en ørred tur. 

Jeg påpegede bare der er kommet rigtig mange tråde de her dage ang hornfiskens ankommen, og der står i flere af dem at de er fanget over alt i landet, det er DERFOR jeg mente en tråd mere var overflødig ;) ikke fordi jeg forguder selvbindene guruer der jagter sølvtøj, ganske enkelt fordi der var svaret på det i andre tråde. 


@OP Prøv igen idag, de er derude. Knæk og bræk.


Morten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres