Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Florida fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Basti Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bash

Tilmeldt:: 17 Aug 2009
Geografisk: Midt jylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bash Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Florida fiskeri
    Sendt: 16 Apr 2012 kl. 20:07
Hej
Skal til florida i næste måned og har kæresten med, Så er ikke en dedikeret fiske tur, men en tur eller 2  skal der være tid til.
Vil gerne prøve området omkring The keys og Everglades.
Kunne godt tænke mig at prøve en guidet tur. Har kigget en del på nettet, men det er ikke nemt at se kvalitet af guiderne på deres hjemmeside.
Så vil høre om der er nogle guider i kan anbefale. Vil gerne noget Backcountry eller Tarpon tur.

Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2012 kl. 20:17
Jeg har fisket med ham her fra Miami (sailfish) og kan bestemt anbefale ham.
 
I det store hele er der et væld af guider og muligheder derovre og jeg elsker stedet.
Jeg vælger normalt en håndfuld guide ud fra nettet og sender dem alle den præcis samme mail. Derefter lader jeg normalt svaret afgøre sagen for der er virkelig stor forskel. Jeg foretrækker dem der engagerer sig i de spørgsmål man måttte have og virker opsatte på at give netop dig en god og indholdsrig tur!
 
Dine muligheder er uendelige!
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2012 kl. 20:17
http://www.knotnancy.com/ Sorry glemte linket.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2012 kl. 21:44
Tjek hjemmesiden i min underskrift. Har skrevet et bette indlæg. Hvis du vil fange tarpons er han en god guide. Han bor i Marathon på Key West. Vi fik nok 13 tarpons på i løbet af 2-3 timer, selvom vi gik efter hajer :).
Kan ikke huske navnet på ham. Men han er faktisk oprindeligt fra Norge, men har boet derover stortset hele hans liv :).
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum