Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu Ambassadeur Revo STX-LH

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu Ambassadeur Revo STX-LH
    Sendt: 13 Apr 2012 kl. 16:02
hej alle sammen
 
jeg har fået tilbut et Abu Ambassadeur Revo STX-LH til rigtig billige penge
så ville bare lige høre lidt ris eller ros fra nogen som har fisket med dette hjulSmile
 
 
mvh henrik
Mvh Henrik Larsen
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2012 kl. 18:11
Fantastisk hjul!! Køb endelig.

Som fuldstændig multihjuls-"jomfru" investerede jeg i et, og efter en halv time kunne jeg med fletline kaste lige så langt som med fastspole. Det er super nemt at betjene med magnetbremsen.
Til top
chris Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aachris

Tilmeldt:: 06 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aachris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 08:56
brugt det i 2 sæsoner til jerkbait i brakvand ingen problemer der!!!
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 13:54
det er det fedeste hjul!! har brugt det til jerkbait-fiskeri i 3 år nu og der er ikke tegn på slør i hjulet overhovedet. køb endelig!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres