Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man komme til for historier

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kan man komme til for historier
    Sendt: 11 Apr 2012 kl. 07:38
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=11015&title=Bedste kystfiskeri på Fyn i mange år... Jeg ved ikke om det bare er for at skrive noget, eller for at gøre sig bemærket. Det har aldrig været dårligere, ihvertfald her i det sydfynske, skal jeg lige huske at fortælde. Der bliver i ny og næ fanget et par stykker, men det er så det, så det har ALDRIG været dårligere. De eneste der fanger noget er piratfiskerne, selv de lovlydige garfiskere siger det samme, så drop de vandvids historier og kom med fakta i stedet for.
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 07:47
Joh, den får da alt hvad den kan trække. Men læg lige mærke til, at netop Sydfyn ikke er nævnt i reklamen, som et sted med action.
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 07:55
at du ikke kan fange fisk på syd fyn er enten et tegn for manglende succes/evner
eller nok nærmere et tegn på du er uheldug

ja tilgiv mig min spydige kommentar, men jeg syntes der har været godt med ørreder
i det syd fynske i år TongueTongueTongueTongue
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 07:55
SmileSmile jep har set det Henrik CryCry
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 09:19

Havde samme umiddelbare undren som dig, Jan Confused !!!

Men de er jo også købmænd og har vidst en konkurrence, som de skal have "solgt", hvorfor Deres udlægning/udmelding omkring status på fiskeriet på Fyn trods alt ikke kan forbavse nogen Ouch .

Hvis man vil have en lidt mere objektiv vurdering omkring fiskeriet på Fyn, burde man måske snarere skele lidt til indrapporterede fangstrapporter (eller mangel på samme!) fra Kent Andersen:

http://fangster.dk/default.asp?vand=&mode=vis&menu=Forside&ID=86643&vaelg=06&actper=&title=kent andersen med Havørred på 0,9 kg.

http://fangster.dk/default.asp?vand=&mode=vis&menu=Forside&ID=86223&vaelg=06&actper=&title=kent andersen med Havørred på 1 kg.

Mvh. Morten Jørgensen

Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 09:26
Så meget, eller rettere så lidt jeg har fanget de sidste par sæsoner, så ser det for mig ud til at blive en rigtig god sæson i år... Har allerede i år fanget en del mere... og hører om super fiskeri fra dem jeg kender. Men jeg fisker så også på vestfyn som nævnes til at give fisk... og der ér fisk! Om der er flere end der plejer ved jeg ikke, men faktum er at indtil videre har de været villige til at hænge på MIN krog oftere end jeg har oplevet de sidste par år.
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 10:12
Jeg synes folk skulle bringe deres sure opstød ud i et fiskeraseri på kysten istedet for at bebrejde nogle, i mine øjne dygtige ihærdige købmænd, som har en forretning, en konkurrence, et ansvar at leve op til......
 
I hårde tider bliver tendensen til brok og reaktiv handling desværre altid folks eneste trøst, hvad er der blevet af holdningen hvor man ser op til dem der tør stå frem, hvor man roser og fortæller folk at de er gode til det de gør, hvorfor er det altid alle andre som fejler og ikke en selv som ikke magter at gøre noget ved tingene...... hvad er der blevet af udtrykket "op på hesten igen"
 
Jeg synes folkene bag Go-fishing gør deres job skide godt, de arbejder for sagen, de bebrejder ikke USA for at have startet en gældskrise som har presset markederne og gjort det svært for dem at drive forretning, op på hesten min ven, de knogler og gør alt hvad de kan for at få solgt noget grej, det kan man sku da ikke have ondt af, man bestemmer da selv hvor og hvad man køber.....
 
Kom nu op på hesten igen, beundre dem som gør noget, tænk over tingene og sæt nogle mål, ingenting kommer af sig selv, og det er penge eller mange fangne fisk, alt kræver hårdt arbejde....
 
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 10:41
Tjaa Jan, det har nu alle dage været sådan, at nogle næsten altid fanger fisk mens andre næsten aldrig gør det !!!  Årsagerne til dette faktum kan selvfølgelig være mange, men talent og ikke mindst ihærdighed spiller uden tvivl en væsentlig rolle.
Derudover går mange af dem der fanger fisk stille med dørene, mens dem der ikke gør det brokker sig højlydt, bl.a herinde. Et godt råd til dem kunne være, at skifte den bløde sofa og tastaturet ud med et par waders.
 
De er med garanti derude Wink Og mon der fanges lidt fisk på Fyn den kommende weekend.
 
Peter
 
 
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 10:46
Jacob de samme dygtige ihærdige købmand som du fint kalder dem er så i orden, men de har desværre en tendens til at overdrive temmelig meget. Det er muligt de har en forretning og en fiskekonkurrance der skal sælges, men holde sig til de givne små fangster der er her var bedre. Det er det samme hvis jeg skrev her at der bliver fanget så mange og storre hø her i området, så valfarter folk straks afsted hertil, men hvem bliver halshugget når det viser sig det stik modsatte. Det var bedre at de ihærdige købmænd holdt sig til sanheden i stedet for, tag lige påskekonkurrancen i Fåborg det var abselut ikke noget at skrive om fangstmæssigt set. Gu bliver der fanget fisk, men ikke sådan som der bliver skrevet om. Så kom ned på jorden igen.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 10:52
Citat: Peter Mathiasen

Tjaa Jan, det har nu alle dage været sådan, at nogle næsten altid fanger fisk mens andre næsten aldrig gør det !!!  Årsagerne til dette faktum kan selvfølgelig være mange, men talent og ikke mindst ihærdighed spiller uden tvivl en væsentlig rolle.
Derudover går mange af dem der fanger fisk stille med dørene, mens dem der ikke gør det brokker sig højlydt, bl.a herinde. Et godt råd til dem kunne være, at skifte den bløde sofa og tastaturet ud med et par waders.
Thumbs Up
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:20
@Jacob & Peter
 
Thumbs UpThumbs UpThumbs Up
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:33
hmmm

http://www.fangster.dk/default.asp?vand=&mode=vis&menu=Forside&ID=86294&vaelg=5&actper=&title=Mark%20Oddersborg%A0med%A0Hav%F8rred%A0p%E5%A05,6%A0kg.

Jeg kender ikke Fyn, men sammenligner det lidt med hvad jeg hører på mine egne fiskepladser.

Jeg hører om massevis af nul-ture og fiskene er væk, der er ingen fødeemner osv osv.  Men det er ikke det jeg selv oplever.
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:46
Citat: Motown

Jacob de samme dygtige ihærdige købmand som du fint kalder dem er så i orden, men de har desværre en tendens til at overdrive temmelig meget. Det er muligt de har en forretning og en fiskekonkurrance der skal sælges, men holde sig til de givne små fangster der er her var bedre. Det er det samme hvis jeg skrev her at der bliver fanget så mange og storre hø her i området, så valfarter folk straks afsted hertil, men hvem bliver halshugget når det viser sig det stik modsatte. Det var bedre at de ihærdige købmænd holdt sig til sanheden i stedet for, tag lige påskekonkurrancen i Fåborg det var abselut ikke noget at skrive om fangstmæssigt set. Gu bliver der fanget fisk, men ikke sådan som der bliver skrevet om. Så kom ned på jorden igen.
 
Synes deres påstand bliver dokumenteret med mange billeder og fangstrapporter, så synes de har det faktuelle på plads.
 
Synes bare der tit er en negativ tendens på 123, folk skyder skylden på alle andre end dem selv.... hvorfor ikke bare være lidt positiv og så tage skeen i den anden hånd hvis den føles forkert...
 
Se osten og ikke hullerne i den....
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:57

Jamen Jacob...man skulle næsten tro at du har aktier i GoFishing, du ser masser af ost alle vegne, men hullerne kan du ikke se...


Mvh

Jim.

Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 12:07
I må holde op med jeres tuden, det er simpelthen for umandligt og ynkeligt. Dead

Redigeret af King - 11 Apr 2012 kl. 12:08
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 12:11
Citat: scott

Jamen Jacob...man skulle næsten tro at du har aktier i GoFishing, du ser masser af ost alle vegne, men hullerne kan du ikke se...


Mvh

Jim.

 
Endnu en af dine positive indslag Jim, du kan og vil, dejligt du også ser osten.
 
Nej, ingen aktier i Go-fishing, men synes de gør det godt, det skal de have ros for, ikke kritik og jantelovs hykleri fra folk som sidder og gemmer sig i sofaen.
 
citat: At leve er det sjældneste af alt i verden. De fleste mennesker eksisterer, ikke andet - Oscar Wilde
 
 
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 12:38

Hej Jacob.


Jo jo jeg kan skam sagtens se osten...men jeg synes nu alligevel hullerne er ret store.

Det er bare utroligt så divergerende beretninger der er omkring fiskeriet på Fyn, og det undrer mig selvfølgelig...og alligevel ikke. Wink

Men lad os nu se hvad der sker i løbet af weekenden, ingen grund til at skændes om dette nu, og det ville selvfølgelig vær rigtig fedt om der blev taget mange gode fisk. Hug


Mvh

Jim.

Til top
Lars Leander Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
leander

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:00

Til top
Lars Leander Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
leander

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:04
Har fisket fyn rundt i mere end 30 år, og det er bare rigtig ringe pt.!!!
Men der er jo billetter der skal sælges, og husleje og dyre rejser der skal betales, og så er den vist ikke længere!
VH.Lars Leander.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:10
LLA: Du rammer sømmet lige på hovedet
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Martin Nørgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MartinNørgaard

Tilmeldt:: 19 Nov 2008
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MartinNørgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:13
At Go-fishing reklamere i bedste TV-shop stil er deres valg/ret. Min holdninger er bare, at denne markedsføringsstil ikke frister mig, tværtimod. Så kan jeg lade være med at handle der, det gør jeg så også!! GOFI stinker af, at kun ville komme i waderserne på dig og gennemkneppe din pung. Sådan virker det på mig!!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:18
Citat: leander

Har fisket fyn rundt i mere end 30 år, og det er bare rigtig ringe pt.!!!
Men der er jo billetter der skal sælges, og husleje og dyre rejser der skal betales, og så er den vist ikke længere!
VH.Lars Leander.

Næ Lars, og hvis jeg i stedet for at kikke på hullerne i osten bare kikker lige igennem dem...så tror jeg ærligt talt heller ikke at den er meget længere.


Mvh

Jim.


Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:21
der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 14:00
Uanset hvad - er det så ikke langt bedre, at starte med positive forventninger til en fiskekonkurrence end det modsatte?.

Hvis en arrangør af en konkurrence skrev, at der ikke var en sk++ smule at fange rundt om fyn, ville der for det første ikke være mange der indløste billet, og de få der gjorde, ville nok ikke være særligt "pumpede" med "fiskehormoner" Confused

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 11 Apr 2012 kl. 14:01
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 14:02
Citat: Ørde

der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)

Nåh..du mener fisk ? LOL

Mvh
Jim.
Til top
Go-Fishing Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Go Fishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2009
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Go Fishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 14:53
Hold da op - her gik vi bare og var glade for at fiskeriet faktisk er godt på Fyn i år. Ikke alle er enige kan jeg se - sådan vil det vel altid være.
 
Jeg vil dog godt uddybe tingene lidt. Når jeg skriver at fiskeriet er godt på Fyn så er det sammenholdt med de to foregående år. Hvor isvinter og alger satte deres store præg på fiskeriet på dette tidspunkt. Det gjorde, at der var få fisk de fleste steder, og rigtig mange fisk nogle få steder.
 
Kendte man disse specielle pladser så kørte det bare, men de fleste havde svært ved at fange noget nævneværdigt.
I år er det anderledes. Fiskene er langt mere spredt og de er at finde langs mange af de klassiske pladser også på ydrekysten. Det giver alle dage et bedre fiskeri for de fleste.
 
Som alle vel efterhånden ved, så kystudsættes der ikke havørreder direkte i saltvand længere (sluttede i 2002). Alle udsætninger er blevet til mundingsudsætninger. Samtidig er mpske 50 % af de fynske fisk idag af naturlig afstamning. Det er vi først nu ved at lære konsekvenserne af. De naturlige fisk opfører sig på en anden måde end de udsatte, og de mundingsudsatte fynske havørreder er fordelt rundt om øen på en anden måde end de tidligere  kystudsatte var.
 
Fisker man langt fra udsætningsstederne så er fiskeriet ringer end hvis man sammenligner med de gamle kystudsætningsdage for 8 - 10 år siden.
Områder som Langeland - det sydfynske ø-hav især Ærø og østlige Hindsholm mærke dette særligt kraftigt. Det er et faktum som vi bare må tilpasse os.
 
Samtidig er alle fisk nu baseret på naturlige stammer. Forhåbentlig solide stammer der kan klare mosten, men også beviseligt langsomt voksende fisk i forhold til de tidligere benyttede dambrugsstammer. Det betyder at vores fisk skal leve længere for at nå en stor størrelse. Isvintrer og måske også andre faktorer er ikke godt for det faktum. Derfor er det gode kystfiskeri pt. primært baseret på fisk der har været 1 år i saltvand og måler 35 - 45 cm. Der er klart nogle små årgange af ældre fisk. Fisk der altså har skulle overleve mindst en isvinter og en gang alger..
 
Jeg kunne skrive meget og længe om disse ting - har trods alt arbejdet og interesseret mig for det fynske kystfiskeri på godt og ondt i små 25 år, men lige nu, vil jeg bare glæde mig over hvor mange der har succes derude i dette forår, og håbe, at de af jer der ikke har ramt dem endnu, snart gør det.
 
Gu' vil vi gerne sælge billetter til Seatrout Open, men jeg bliver ked af at man tror at vi pisker en stemning op kun til fordel for det. Vi prøver så vidt det er muligt i vores blog's m.m. at give et ordentligt øjebliksbillede af fiskeriet. Selvfølgelig skriver vi helst succes historier, men et tilbagegang i vores arkiv viser også mange eksempler på det modsatte.
 
Vi ses derude
Claus Eriksen
 
og - ja - jeg har faktisk aktier i Go-Fishing
 
 
 
 
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 15:00
Citat: scott

Citat: Ørde

der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)

Nåh..du mener fisk ? LOL

Mvh
Jim.

... også det ;-)
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 15:37
Ja der er satme da ved at gå for meget forums fiskeri i det her ha ha ha Dead
Jeg har fri 16.30 og der står min søn klar med sin stang, og så rykker vi Thumbs Up
Fanger fandme ikke noget ved at sidde foran pcénClap
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:06
Godt sagt Claus. Og god fornøjelse med konkurrencen i weekenden. Nu er jeg den der er kørt på kysten hehe
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:13
Citat: Go Fishing

Gu' vil vi gerne sælge billetter til Seatrout Open, men jeg bliver ked af at man tror at vi pisker en stemning op kun til fordel for det. Vi prøver så vidt det er muligt i vores blog's m.m. at give et ordentligt øjebliksbillede af fiskeriet. Selvfølgelig skriver vi helst succes historier, men et tilbagegang i vores arkiv viser også mange eksempler på det modsatte.
 
Vi ses derude
Claus Eriksen
 
og - ja - jeg har faktisk aktier i Go-Fishing
 
 

I får i hvert fald solgt to til et par gutter fra DævleØeren, Vi går i havørred psykose fra Fredag kl 00:01  til Søndag kl 15:00, så hold børn og kvinder indendøre! - Om der er millionvis af ørreder eller bare et par stykker betyder ikke så meget, vi skal nok finde dem og fange dem! - Og når vi har gjort det skal vi drikke os pattestive så vi kan dalre rundt med fluestangen på kysten i en ordentlig brændert og falde livløse om ved et bål et sted.. Yiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big smileBig smileBig smileBig smileBig smile

Eller som i siger på Fyn; "Åååårrrhhhh deeet Skjjøøøønnnntttt jo" Wink



Redigeret af King - 11 Apr 2012 kl. 17:23
Til top
Laurids Bruun Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kvindemin

Tilmeldt:: 06 Jul 2010
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kvindemin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:25

Hvorfor mon disse mennesker der ikke fanger en skid, ikk begynder at sy stramajpuder eller noget andet i stedet for bruge tid ved kysten, eller gør ligesom visse fodbold fans gør når EFB og sønderjyskE ikke vinder, de bliver hjemme. Jeg nyder hver tur ved kysten, og det der sker enten af det ene eller det andet i løbet af dagen.     KNÆK&BRÆK til GO FISHING og deres seatrout open deltager.

Hilsen
Laurids
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:26
Claus Eriksen skrev bla. "men jeg bliver ked af at man tror at vi pisker en stemning op kun til fordel for det. Vi prøver så vidt det er muligt i vores blog's m.m. at give et ordentligt øjebliksbillede af fiskeriet". Det er da også en god ide, men i skal lade være med at overdramatisere fangsterne, som jeg tidligere skrev fanges der da fisk, men slet slet ikke som der ligges op til. Jeg og mange andre jeg møder undre sig over det at der påståes at der fanges så mange fisk, selv i klubben på Langeland og forleden gik vi 2 mand og fiskede ved Stensbjerg knæ og der mødte vi 2 lystfiskere der havde taget turen fra Århus, fordi der skrives om et kanon fiskeri her. De havde intet set eller mærket noget i de 3 dage de havde fisket. Men der er måske noget om snakken med os lystfiskere, jeg fangede så stor en havørred og der var så mange, og så ender det med at man kan trække det halve fra. Men fortsat knæk og bræk derude og må jeres fiskelykke være med jer.
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:30
Citat: King

Citat: Go Fishing

Gu' vil vi gerne sælge billetter til Seatrout Open, men jeg bliver ked af at man tror at vi pisker en stemning op kun til fordel for det. Vi prøver så vidt det er muligt i vores blog's m.m. at give et ordentligt øjebliksbillede af fiskeriet. Selvfølgelig skriver vi helst succes historier, men et tilbagegang i vores arkiv viser også mange eksempler på det modsatte.
 
Vi ses derude
Claus Eriksen
 
og - ja - jeg har faktisk aktier i Go-Fishing
 
 

I får i hvert fald solgt to til et par gutter fra DævleØeren, Vi går i havørred psykose fra Fredag kl 00:01  til Søndag kl 15:00, så hold børn og kvinder indendøre! - Om der er millionvis af ørreder eller bare et par stykker betyder ikke så meget, vi skal nok finde dem og fange dem! - Og når vi har gjort det skal vi drikke os pattestive så vi kan dalre rundt med fluestangen på kysten i en ordentlig brændert og falde livløse om ved et bål et sted.. Yiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big smileBig smileBig smileBig smileBig smile

Eller som i siger på Fyn; "Åååårrrhhhh deeet Skjjøøøønnnntttt jo" Wink



Fedt Peter.

Håber i for en eventyrlig tur til det fynske havørred eldorado.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 17:42
Det er ret spændende det her... 
Jeg var til et møde i Nov. sidste år hos DTU AQUA i Silkeborg på foranledning af Vandpleje Fyn Pga. det utrolige dårlige fiskeri på ja FynWink
På mødet indledte Claus Eriksen med at vise en Power Point præsentation af de sidste 10 års fangster på Fyn.
Jeg skal fortælle jer, at det var meget dystret billede af fiskeriet på Fyn i de sidste 10 år og det på trods af at der årligt udsættes næsten ½ mill smolt på Fyn.
Så kan man da godt undre sig over, at lige pludselig op til Gofi Seatrout open bliver fiskeriet super godt, men det er vel det man kalder for "markedsføring"Wink

Men som anden også rigtig skrev, så går man ikke ud og siger at fiskeriet er utrolig dårligt, tag og bliv hjemme, lige op til en fiskekonkurrenceWink
Men alt er jo som bekendt relativ, se bare her:

Det lyder jo som super godt fiskeri, men 12 fisk til 150 fiskere over 3 dage...!
Men kan da godt se at det er lang bedre end sidste år, hvor 150 fiskere kunne fange 2(to) fisk over 3 hele dage...Shocked

K&B til Seatrout Open


Redigeret af Henrik Christensen - 11 Apr 2012 kl. 17:51
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér King Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 18:16
Citat: Lo2n3ss

Fedt Peter.

Håber i for en eventyrlig tur til det fynske havørred eldorado.
 
Takker!
 
Det bliver fedt, ingen tvivl om det Big smile
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 20:03
For dælan da. Skulle de annoncere en konkurrence på kysten, under overskriften: "Deltag i den stort anlagte konkurrence med kæmpe præmier, selv om der ikke findes en levende havørred rundt om hele Fyn".Dead Kom nu lige ind i kampen, drenge.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 21:12

Nej selvfølgelig skulle de ikke annoncere konkurrencen som du beskriver der.

Men det gjorde de vist heller ikke. Wink


Mvh

Jim.

Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 21:45
nå, aftenens tur gav 3 fisk og rigtig rigtig mange hug... så selvom de nu ikke var så store, så var der da masser af fisk. Mødte også en anden fisker som havde fanget 12 idag... Så han tog en på 54 cm. 
Til top
Ove Monrad Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Monrad Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2003
Geografisk: Århus Bugten Djursland
Status: Offline
Beskeder: 61
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Monrad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 21:48
Så er der gang i 4a igen,,,,, Ta da ud og få lidt frisk luft
Til top
Go-Fishing Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Go Fishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2009
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Go Fishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 21:49
Hej Henrik
Du har ret det er faktisk ekstremt spændende det her.
 
Du har ret i at jeg tegnede et dystert billede af det fynske fiskeri hos DTU i nov. Der var også tale om en alvorlig nedgang i fiskeriet - især som jeg også klart gjorde opmærksom på i visse udkantsområder.
 
Det skyldes i min verden primært 3 ting.
 
Slut med kystudsætninger
 
2 Isvintrer
 
Alger
 
De sidste 2 ting har vi været forskånet for i denne omgang. Og så er det da fremragende at se at fiskeriet med det samme går frem igen. Omvendt er det også en lære til os alle om hvor lidt der skal til for at korthuset ryster....
 
Mødet gik først og fremmest udpå hvorfor vi ikke kunne få de effektive kystudsætninger tilbage. Det fik vi svar på.
 
Vi undrede os også over hvorfor det samme antal mundingsudsatte smolt ikke gav det samme resultat rent fiskemæssigt. Det fik vi også nogle indikationer på, og der er nogle klare muligheder på Fyn for at forbedre disse. Det Fynske fiskeri nåede sidste år sin absolutte bølgedal. Men vi har lært meget nyt bare siden nov. og - det går hurtigt fremad igen, men isvintre - alger og måske andet vil bremse udviklingen enkelte år.
 
Uden kystudsætninger får i aldrig det fiskeri tilbage som i havde på Als i årene omkring årtusindskiftet. Det gør de heller ikke på Langeland - Ærø og andre dejlige steder. Hvis det er fiskeriet for 10 år siden man sammenligner med så har man ret, Så er det elendigt disse steder idag. Det vil det også være næste år....
 
Det er ærgeligt, men faktum. Faktum er det dog også at kystfiskeriet har været i stærk fremgang på hovedparten af Fyn iår. Her er flere åer der levere flere vild som udsatte fisk. Derudover har vi stor glæde af jyske fiske fra produktive åer som Vejle - Lilleåen, Kolding Å og en masse andre.
 Når nu Seatrout Open snart er slut, så tror jeg altså stadig at vi kan melde om godt fiskeri.....heldigvis
 
Vi ses derude
Claus
 
 
 
 
 
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 21:59
Citat: Peter Mathiasen

Tjaa Jan, det har nu alle dage været sådan, at nogle næsten altid fanger fisk mens andre næsten aldrig gør det !!!  Årsagerne til dette faktum kan selvfølgelig være mange, men talent og ikke mindst ihærdighed spiller uden tvivl en væsentlig rolle.
Derudover går mange af dem der fanger fisk stille med dørene, mens dem der ikke gør det brokker sig højlydt, bl.a herinde. Et godt råd til dem kunne være, at skifte den bløde sofa og tastaturet ud med et par waders. 

Der er godt nok blevet meget længere mellem havørrederne på kysten, på denne årstid burde 6-8 timers seriøst fiskeri på nogle af de gode pladser, kunne kaste mindst en enkelt god fisk af sig, men det er jo slet ikke tilfældet. Og nej, lystfiskerne er ikke blevet mere dovne og dårligere til at fiske, der er meget færre fisk på kysten.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Ove Monrad Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Monrad Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2003
Geografisk: Århus Bugten Djursland
Status: Offline
Beskeder: 61
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Monrad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 22:04
Kan kun give HR.Eriksen ret To døde år.... og tror det bliver et kanon år har
Fanget flere i år end de sidste to til sammen,,,, og de er i fin stand har ikke
Ramt en Synker i nu ....Djursland er fin ;) Fyn er fin har set vest sjælland også er fin.... Så 4a ud og giv den gas 
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 22:18
Citat: Ørde

der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)

Tja... fisk og fisse kan man da aldrig få for meget af...Evil Smile

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 22:22
Der skal fokuseres på antallet af vilde fisk.
Fra 2000 til 2008 blev bestanden af fynske ørred fordoblet.

Det er mest interessant.

Flere gydepladser og skjulesten i vandløbene, væk med spærringerne OG væk med garnene i flaskehalsene er vejen frem.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 22:26
Citat: Niels Riis Ebbesen

Citat: Ørde

der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)

Tja... fisk og fisse kan man da aldrig få for meget af...Evil Smile

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Niels, i vores alder er det ikke fisse mere, men hedder noget helt andet, og det kan man faktisk sagtens få for meget af. LOL


Mvh

Jim.


Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 23:28
Ja det hele er kraftde'me noget lort. Kongeriget er sgu' da efterhånden blevet totalt fisketomt.
 
Nu har jeg fand'me fisket i Gudenåen siden 1 marts og  har sgu' hverken mærket eller set noget til de skide laks !!!!  Mine venner der påstår de har fanget laks må lyve, foreningssiderne der skriver om laksefangster lyver, billederne på campingpladsen må være laks fra "de goe' gamle dage". De vil bare tjene tykt på at lokke folk til at købe fiskekort.
 
Der er simpelthen ikke laks i floden. Jeg har selv været der, set det, konstateret det og mine nulture beviser det jo. Ouch
 
Peter
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 23:46
Citat: scott

Citat: Niels Riis Ebbesen

Citat: Ørde

der er vist et par stykker herinde der trænger til et par ting der start med fi... :-)

Tja... fisk og fisse kan man da aldrig få for meget af...Evil Smile

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Niels, i vores alder er det ikke fisse mere, men hedder noget helt andet, og det kan man faktisk sagtens få for meget af. LOL


Mvh

Jim.

Hej Jim

Kald det hvad du har lyst til, men for meget kan man aldrig få, men for meget af den samme er noget helt andet.
 
For at blive ved emnet fisk, joo der bliver taget pæne fisk i fjorden, der bliver bare ikke talt så meget om det, lidt mere varme og sol, så går fiskeriet amok, tror jeg nok, eller hvad tror i.
 
Ole T
  

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Banditterne

Tilmeldt:: 28 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Banditterne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 23:55
Har fået lidt indenfor vesten i aften så måske fortryder jeg mit udsagn allerede inden blækket er tørt:
 
Hold kæft hvor er jeg træt af at de samme personer konstant skal minde os andre om hvor elendigt det står til. Nuvel, jeg ved ikke hvad andre fanger og jeg er også fuldstændig ligeglad. Hvis I vil fange mange fisk så kør ned til mosen med en omgang maddiker og lidt rasp.
 
Jeg ved hvad jeg selv fanger og det er stort set som det har været de sidste mange år. Skulle der være et år hvor det går lidt nedad bakke med fangsterne, hvad så? Med en dagligdag hvor der er meget lidt til overs nyder jeg simpelthen bare at komme afsted, ud i friheden? Kommer der en ørred forbi (det sker) er det bare en bonus oveni.
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 23:58

Hej Ole.


Nej det kalder jeg det ikke...det kan man da ikke skrive herinde. Pig

Jeg håber næsten at jeg får tid til at komme lidt på kysten i morgen, altså enten til Strøby eller Fjorden.

Ja vi skulle jo få lidt mere sol og varme de kommende dage, så står jeg i hvert fald ude i vandet er eller andet sted, og jo..lidt bedre vejr kan sagtens sætte noget fut i fiskeriet.


Mvh

Jim. Beer


Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2012 kl. 00:12
Citat: Banditterne

Har fået lidt indenfor vesten i aften så måske fortryder jeg mit udsagn allerede inden blækket er tørt:
 
Hold kæft hvor er jeg træt af at de samme personer konstant skal minde os andre om hvor elendigt det står til. Nuvel, jeg ved ikke hvad andre fanger og jeg er også fuldstændig ligeglad. Hvis I vil fange mange fisk så kør ned til mosen med en omgang maddiker og lidt rasp.
 
Jeg ved hvad jeg selv fanger og det er stort set som det har været de sidste mange år. Skulle der være et år hvor det går lidt nedad bakke med fangsterne, hvad så? Med en dagligdag hvor der er meget lidt til overs nyder jeg simpelthen bare at komme afsted, ud i friheden? Kommer der en ørred forbi (det sker) er det bare en bonus oveni.
 

Det er okay, nogle bliver faktisk mere fornuftige at høre på når de er beruset, så sig du blot frem..

Mvh
Jim.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum