Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

klasse 2-3 fluesæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristoffer Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zaza

Tilmeldt:: 21 Aug 2011
Geografisk: virum
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zaza Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: klasse 2-3 fluesæt
    Sendt: 11 Apr 2012 kl. 00:09
Hey, jeg er i den situation, at jeg godt kunne tænke mig at investere i en klasse 3 måske 2 eller 4 sæt/stang. Det skal bruges på kysten til at affiske små badekar andre mulige havørred standpladser :) 

Jeg kunne primært godt tænke mig at finde en let og kort stang med kvalitet. Dog hvis nogen har erfaringer med et sæt kunne jeg meget godt tænke mig at høre om det :)

Håber i kan hjælpe,

Kristoffer
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 00:14
Hej send lige en mail til sportsfiskeri@gmail.com

Mvh jesper

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 00:34
Hvad skete der lige der? Hvorfor kom jeg øverst?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Danni kikkenborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kratluskeren

Tilmeldt:: 04 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kratluskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 01:07
Sage TXL-F er en fin tørfluestang, men folk er også begyndt at bruge den på kysten med stor succes. I det nye fiske-feber blad er der en artikel om havørred på kysten, hvor de bruger TXL-F stænger helt ned i klasse 0 & 000 Shocked De må da give noget af en fight hvis man får en 3/4 kilos havørred på Big smile hehe..
Til top
Sune Mathias Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sunemathiasbach

Tilmeldt:: 11 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sunemathiasbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2012 kl. 10:56
Du kan sende mig en mail på sunemathiasbach@gmail.com
Jeg har et #4 sæt du sikkert kunne bruge
Vh. Sune
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down