Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flisø hjælp....

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Konradsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Konradhen

Tilmeldt:: 22 Maj 2004
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konradhen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flisø hjælp....
    Sendt: 31 Mar 2012 kl. 19:12

Hjælp søges. Jeg fik 29 Marts kl 22,29 til sendt en mail med en masse bileder fra Filsø som viste en masse  slam og gylle der var deponeret på jorden hvor Filsø kommer til at ligge i forbindelse med natur opretningen af Filsø.

Nu skulle jeg til at bruge billederne. men nu er det web album som billederne lå i slettet. Jeg har prøvet at skrive til vedkommende og hans mail adr eksistere heller ikke mere. Der var ellers sendt link til billederne både til Varde kommune og DN men hvis albummet er slettet kan de jo ikke bruge det til noget

Nu er det så jeg søger nogen personer som bor i området som har lyst og tid til at tage ud og se på det. Gerne tage nogen billeder af det også. Depodet ligger tæt på stor landbruget Filsø A/S som skulle ligge ude midt i det nu tørlagte område.

På forhånd tak for hjælpen.
gyllebomben.dk
Natur og miljø vogteren.
http://www.gyllebomben.dk
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 21:24
Ikke for noget, men hvad er din interesse i det? Hvis både kommunen  og DN er rodet ind i sagen så vil jeg egentligt gerne vide hvad du skal bruge det - og eventuelle billeder til?

"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Henrik Konradsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Konradhen

Tilmeldt:: 22 Maj 2004
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konradhen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 21:34
Min interesse i det er gemmen min hjemmeside gyllebomben.dk jeg fik tilsendt et link til vedkommendes web album med mange billeder af gylle og slam der var deponeret på jorden man kunne også en noget af det var løbet ned i nogen afvandingsgrøfter. Billederne skal bruges i gyllebomben. Jeg har sendt linket vider til DN og Varde kommune men nu da albummet ikke eksistere mere kan de jo ikke bruge det. 

der fra hvor jeg sider er der ca 300km der ned. Derfor håber jeg kan få lidt hjælp fra en der bor i lokal området.


Redigeret af Konradhen - 31 Mar 2012 kl. 21:39
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 23:08
Prøv at skrive på http://www.fugleognatur.dk/ tror chancen er større der.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Henrik Konradsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Konradhen

Tilmeldt:: 22 Maj 2004
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konradhen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2012 kl. 00:46
Så er sagen opklaret og der er ikke grund til panik.

Sagen er her med lukket.

Her er svaret jeg har modtaget DN.

Gyllebeholderne blev pumpet tørre sidste efterår. Også er der vinterens nedbør er så kommet til. Alt det flydende er blevet pumpet op og spredt på de høje marker, hvor der ikke kommer sø. Herefter er siden af de enkelte gylletanke fjernet, og resten, som i det væsentlige er sand (selvfølgelig med gyllerester i) er med en gummiged spredt ud på det areal ved siden af, hvor der før var krat. Dette areal vil meget hurtigt blive dækket at vegetation fra den eksisterende frøpulje, og de rester af næringssalte, som måtte være i sandet, vil være ”brændt af”, før søen kommer i august/september.




Redigeret af Konradhen - 02 Apr 2012 kl. 15:46
Natur og miljø vogteren.
http://www.gyllebomben.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres