Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Floucarbon line - trolling

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Floucarbon line - trolling
    Sendt: 31 Mar 2012 kl. 13:17
Hej derude
 
Jeg skal i den nærmeste fremtid til bornholm med trollingmaskinen.. Første tur overhovedet.. Men er stødt på nogle spørgsmål undervejs.
 
1. Hvilken floucarbon line vil være bedst til forfang foran blinket.?
2. Hvilke svirvler bruger i/vil i anbefale.?
3. Hvilke låse bruger i/vil i anbefale.?
4. Hvilke Not'a'knot bruger i/vil i anbefale.?
 
Ved ovennævnte spørgsmål skal det nok lige nævnes at det er en form for UL-TROLLING.
 
Stængerner er Pezon&Mitchel Gunki Kaze 5-25g monteret med et Abu Garcia Revo PRM med 400m power pro 0.13mm.
 
Og ja jeg ved at det lyder tovligt men vi jyder er sgu specielle en gang i mellem..! Wink
 
Jeg vil rigtig gerne have links til jeres foretrukne udstyr.
 
Knæk & Bræk
 
//Mark
 
 
Til top
Mark Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mauser25 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 22:12
Hmm ingen der har nogle ideer..??
 
//Mark
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 22:39
Du skal ind på http://www.smaabaadsklub1.dk/ eller http://www.j-s-k.dk/ med dit spørgsmål. Jeg bruger selv 10-20 lbs Hanø trolling stang og SG47 ruller, med 0.38 nylonline og set hvor hurtig sådan en rulle kan blive tømt for line.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres