Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Store fluekasse i træ.

 Besvar Besvar
Forfatter
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Store fluekasse i træ.
    Sendt: 26 Mar 2012 kl. 17:10
Hej alle sammen, jeg søger nogle store flueæsker/kasser i træ, lure flash har lavet nogle store nogle, ca 15x30 cm.

Jeg synes bare de er for dyre, har set en til 199,-
så jeg søger et alternativ til opbevaring af mine fluer, har engang imellem set nogle på aktionen, dog med fluer i.

Så det jeg søger er:

Trææske/kasse eller platisk(fortrækker dog træ), om str er 15x30, 20x40 eller 30x60 cm er underordenet, da jeg bare skal kasserne til at ligge hjemme alligevel, om der er skum i er også underordenet, da det kan købes seperat.

Så hvis det sidder nogen derude, der ved hvor jeg kan købe disse trææsker, vil jeg blive meget glad, da jeg trænger til at holde lidt mere styr på de fluer jeg ikke medbringer på mine fisketure, det ville jo også være rart at bare kunne fylde op i mine flueæsker, jeg medbringer på mine fisketure fra disse trææsker.

Måske findes der nogle trææsker som bliver brugt i forbindelse med noget andet end fiskeri, som sagt er str ikke det vigtigste, og æske behøver ikke være tykkere end 4-8 cm, igen ikke det vigtigste.

Smid gerne et link Wink

Mvh Danny.

 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 17:41
www.egeskov.dk
se under udsalg
kassemål: 326x216x26 indv. mål
de koster ca. 80,00 inkl. moms.
Per H
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 17:54
Mange tak Per, lige hvad jeg søgte, men kan ikke finde dem på egeskov.dk, er du sikker det er den rigtige hjemmeside??
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 17:56
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 23:18
Per de trææsker du henviser til, har de 50 stk tilbage af, og man skal købe dem alle sammen, kan ikke bare købe nogle få stykker, de har selvfølgelig noget andet der er muligt, men kunne da godt tænke mig at vide om der var andre derude der evt ved hvor man købe nogle trææsker, eller om der var nogen som laver dem, og kan sælge dem til mig?

Mvh Danny.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 23:39
Hvis ikke du har noget i mod røg... så spørg din lokale tobakshandler
Han har sikkert nogle fine cigartrækasser til overs en gang i mellem
Om fluerne så kommer til at lugte af tobak... tja, prøv
 
/J


Redigeret af Jørgen S - 26 Mar 2012 kl. 23:51
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 23:59
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 01:08
Så fandt jeg nogle til en fin pris, så mangler jeg bare noget skum, nogle der ved hvad slags skum der kan bruges, og evt ved hvor det kan købes?
Eller hvis i har andre alternativer som kan bruges til indlæg?

Som det kan ses i linket nedenunder, skal jeg bruge skum ca 2 cm tykkelse.

Her er et link til de trækasser jeg har fundet, hvis evt andre skulle få samme ide som mig Tongue

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/60-Gem-Opbevar/6010-DaserAsker/601010-Tra/1/490056-Skrin-med-smaklas-18x24x6-cm

Eller denne her som Glen også har linket til, indlæget kan selvfølgeligt tages ud

http://denpersonligegave.dk/index.php/Kurve-Kasser--B%C3%B8tter/Tr%C3%A6kasse-til-3-fl-vin/?page_id=7&product_id=126502

ville ønske at begge sider af æsken var lige dybe, men det overlever jeg jo nok, men hvilken æske ville i andre vælge?





Redigeret af danny rasmussen - 27 Mar 2012 kl. 01:16
Til top
Claus Damsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Damsgaard

Tilmeldt:: 30 Apr 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 09:52
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 10:05
Fluekasser i træ se under Grejkasser
 
 
mvh Jørn
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 12:32
Så har jeg fundet det skum jeg skal bruge, takker alle som gav sig tid til at hjælpe mig Wink

Her er det skum jeg skal bruge:

http://www.jysk.dk/165/752/419/4730200/a/catalog-sales
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres