Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marsvin i Isefjorden

 Besvar Besvar
Forfatter
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Marsvin i Isefjorden
    Sendt: 26 Mar 2012 kl. 11:35
I går, den 25.3. var jeg ude at fiske i Isefjorden lidt nord for Munkholmbroen, her så jeg to marsvin, et stort og et lille (mor og barn). Det er første gang jeg har set marsvin i Isefjorden og så så langt nede i bunden af fjorden. Jeg har før set sæler, men aldrig før marsvin.
Her nogen af Jer herinde observeret marsvin i Isefjorden og/eller Roskilde Fjord?
Al
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 11:56
Jeg har set marsvin mange gange på strækningen mellem Frederikssundsbroen og Kulhus, når jeg har været ude i småbåd.
Til top
Mathias K. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
make12

Tilmeldt:: 02 Feb 2012
Geografisk: Holte
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér make12 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 13:05
Så er par stykker ved iskiosken ved munkholm sidste uge. Flot syn :-)
Til top
Bård Thoresen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Baard Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Baard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 13:13
har set dem ved broen.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 13:39
Sidst jeg var afsted på fyn mødte jeg disse i udkanten af fjorden



Redigeret af Hugo_One - 26 Mar 2012 kl. 13:40
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 14:00
Hej Damlund
 
Var der også fisk Smile
 
Ole T
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:22
Hej Ole
Nej, desværre - men de blå anemoner blomstrede, på vejen ud så jeg 6 traner kredsende i luften over Lindenborg Kro i bunden af Borevejle Vig og på vejn hjem så jeg en rød glente på markerne ved Kornerup. Så det var bestemt turen værd.
Al
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:30
Ja gid at man var mere fugleinteresseret, så kunne man da få styret sin lyst.
Og mon ikke også at DOF har det lettere end DSF. Smile

Mvh
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum