Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp scierra hms v2

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp scierra hms v2
    Sendt: 24 Mar 2012 kl. 18:09
Hej alle. Har lige været afsted med fluen idag. Har en 9,4" scierra hms v2
Og så efter en halv time knækker midter stykke sku. Og mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om den garenti der er på stangen dækker det. 

Mvh Mark
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 18:46
Scierra kend den på knækket :)
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 19:46
Tja, deres garanti er vist kun 2år. Du må hen til butikken du har købt den i og få den sendt ind. Der er ikke så meget andet at gøre. Men er den over 2år fra købsdato, ja så skal du nok have en ny stang.
Hilsen Kim.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 19:51
Jeg mener HMS serien har livstids garanti.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 19:53
Det mener jeg helt bestemt også.
Og i modsat fald må Mark da kunne købe et midterstykke.

Mvh
Jim.
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 19:56
Har lige fundet kvitteringen. Og der står "lifetime warranty" så nu må vi se hvad de siger ved forhandleren på mandag. Men ja. Man burde vel kunne få et nyt mellem stykke.

Mvh Mark
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 20:42
Hej Mark,
 
Giv endelig besked hvad forhandleren siger! Har selv en HMS V2 og vil da gerne vide hvordan det står til med garantien. Det burde være livstidsgaranti, men hr. Mortensen har jo forladt skuden og jeg mener at have hørt at han har patent på navnet og dermed stangserien...
 
MVH Kasper
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 19:24
Så er stangen indleveret. Og får svar imorgen formiddag. :-)
Uhh der bliver krydset fingre.
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:21
Scierra har tidligere ydet livstidsgaranti på "materiale fejl" men har aldrig oplevet at det har givet problemer.
Har dog hørt rygter om at de ikke længere bytter når stængerne er 4-5 år gamle, for så burde evt. materialefejl have vist sig inden
 
Jesper Rasmussen
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:35
Ok, men så gammel er den heldigvis ikke. :-)
Men nu ser vi hva de siger imorgen.
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 15:53
Lader desværre ikke til der er så meget at gøre. Øv
Så nu må jeg se om jeg kan finde en i en butik eller en brugt.

Hvis der er en der ligger inde med en høre jeg gerne for vedkomne.

Mvh Mark
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 16:35
Citat: Mark251

Lader desværre ikke til der er så meget at gøre. Øv
Så nu må jeg se om jeg kan finde en i en butik eller en brugt.

Hvis der er en der ligger inde med en høre jeg gerne for vedkomne.

Mvh Mark
 
hej Mark
 
Hvad er begrundelsen, og hvad var butikkens holdning til stage, tilbød de skaffe en ny del.
 
Ole T 
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 16:52
Citat: tranholm

Citat: Mark251

Lader desværre ikke til der er så meget at gøre. Øv Så nu må jeg se om jeg kan finde en i en butik eller en brugt. Hvis der er en der ligger inde med en høre jeg gerne for vedkomne. Mvh Mark

 

hej Mark

 

Hvad er begrundelsen, og hvad var butikkens holdning til stage, tilbød de skaffe en ny del.

 

Ole T 


Har snakket med 3 butikker der forhandler scierra, og de kan ikke skaffe delen jeg mangler da det er en udgået stang.
Og den kan ikke køre over garentien da jeg ikke har en bon fra den butik den er købt i, men jeg købte den brugt herinde og troede egentlig at det papir der fulgte med fra scierra var nok hvis der skulle ske noget. Men nej.
Så må desværre jo nok på jagt efter en ny stang. Nåede kun at fiske med den 2 gange. Så det var en dyr for øjelse.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 17:03
Hej Mark
 
Så forstår jeg det, men inden du gør noget så kontakt Svendsen Sport, mener altid de har udvist en god service og garanti, måske kan de også se lidt positiv reklame ved at hjælpe dig.
 
Ole T
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down