Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lidt om abu revo neos

 Besvar Besvar
Forfatter
Steen Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
steiners

Tilmeldt:: 26 Okt 2011
Geografisk: Maribo
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steiners Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lidt om abu revo neos
    Sendt: 24 Mar 2012 kl. 05:56
hey der ude... har lige fået Abu Revo Neos ind af døren... virker som et lækkert hjul.

nogen der har dette hjul, ville godt høre om det er NO eller GO?

har læst stort set alt om det set en masse anmeldelser. så i behøver ikke smide alle mulige links, ville heller ha en ærlig mening fra jer der selv ejer et revo.. smidt på hylden eller fast monteret på favorit stangen... =) 

KogB
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 14:42
Jeg har et Revo STX som meget ofte sidder på min stang ved kysten og ved P&T. De første gange syntes jeg spolen kørte lidt trægt, men jeg tror det var fedtet som lige skulle fordeles. Nu kører det eventyrligt godt og det vejer ikke ret meget og giver derfor en god ballance på stangen. Det er næste lige sågodt som mit fabriks tunede ABU ambassadeur hjul. Held og lykke med hjulet.
Jørgen   
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres