Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken ende på skydehoved ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Moses Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Moses Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Moses Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken ende på skydehoved ??
    Sendt: 22 Mar 2012 kl. 13:11
Hejsa..
 
Jeg har købt et nyt skydehoved uden løkker i enderne..
Og der står heller ikke "this end to reel"
Så er mit spørgsmål så hvordan jeg lige finder ud af hvilken ende på skydehovedet der vender mod hjulet ???
 
Mvh
Michael
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2012 kl. 13:27
Den med kortes tapering eller tykkes er røven
Dog kan det være svært at se på synke hoveder
Men ellers må du prøve dig frem med nogle kast Først den ene vej så den anden vej
Også når du har fundet ud af det kan du give den lidt farve med en tuch pen
k&b
christian t.
Til top
Morten Lundh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mlundh

Tilmeldt:: 16 Dec 2011
Geografisk: Esbjerg N
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mlundh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2012 kl. 13:29
Hej Michael.
Du skal rulle din line ud. Der er en kort tapering i den ende forfanget skal side, og en lang tapering i den ende der hjulet skal være. Det er også i den lange tapering du skal tilpasse vægten på linen, så den passer til din stang. Men er du ikke helt sikker, skal du ikke begynde at klippe i linen, kender du ikke en der kan hjælpe dig???       
 MVH. Morten Lundh.Smile
 
Til top
Michael Moses Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Moses Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Moses Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2012 kl. 14:04
Tak for jeres svar, jeg prøver mig frem..
Morten, jeg troe væhten passer til min stang, så regner ikke med at jeg skal tilpasse vægten..
 
Mvh
 
Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres