Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reje øjne

 Besvar Besvar
Forfatter
Bent Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluefeber Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluefeber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reje øjne
    Sendt: 21 Mar 2012 kl. 09:02
Hej
Medfiskere.
Jeg søger sorte reje øjne, har set her på 123nu at der er mange af jer dygtige gør det selvfiskere der laver dem selv.
Mit spørgsmål er om der skulle være en venlig sjæl som vil sælge nogle til mig, da jeg som jer synes at 25 kr for 10 stk bare er tyveri.
K&B
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 10:02
Hejsa 25 kr er sku ikke meget du skal tænke på den tid det tager at lave dem
step 1 klip og så smælte dem i bægge ender dryppe dem 2-3 gang og slutte af med lak
det tager altså lidt tid vis det skal gøres ordenlig
MVh Claus
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 12:20
Du kan lave nogle rigtig fede øjne ved at købe en tube UV-lim! Tag et styk alm. nylonline og smelt en lille klump i enden, og mal så derefter klumpen med en sprit-tusch - så har du en pupil. Så dypper du blot den i en gang UV-lim og så kan du ellers forme øjet som du gerne vil have det. Når du så er tilfreds med udseendet, stiller du blot øjet til tørre, ude i sol lyset.
På den måde kan du lave nogle rejeøjne, som er mindst lige så flotte som de bedste man kan købe i butikkerne!
Der er nok til rigtig, rigtig mange øjne, i en tube med UV-lim...
 
Go' fornøjelse!Smile
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 14:41
Hej Bent

Jeg har tidligere givet råd til hvordan man laver rejeøjne og jeg synes du skulle forsøge selv.

Jeg kan lave en 40 stykker på et kvarter, altså 160 i timen. For at holde en nogenlunde timeløn (i forhold til bare at gå på arbejde) skal man altså alligevel tage 1½ til 2 kr stykket og det er derfor jeg ikke sælger.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down