Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aps

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aps
    Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:48
Hvor henter man den aps hvor man kan se om man står i et fredningbælte?
Hans
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:55
aps, er det ikke en selvskabaform?
A
Prøver
Sgu igen
Smile
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:57
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:58
Citat: hean

Hvor henter man den aps hvor man kan se om man står i et fredningbælte?
Hans
 
Det er ikke en app, du skal ind på http://m.fisketegn.dk/ med din mobil, for at få det til at virke.
 
Mvh
Henning
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:19
Takker, så må jeg se om jeg kan finde ud af det.-)
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:39
Der findes desværre ingen apps til det, jeg har kontaktet fiskeriministeriet for at høre hvad de sagde til det, men de vil ikke have det som en App men som enhjemmeside da de mener det er bedst.
Jeg er så temmelig uenig da jeg ret ofte fisker i områder hvor der er fredingsbælter og ingen mobildækning! Og så er det jo et fedt med en hjemmeside jeg ikke kan komme ind på!
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:46
Citat: mahon

Der findes desværre ingen apps til det, jeg har kontaktet fiskeriministeriet for at høre hvad de sagde til det, men de vil ikke have det som en App men som enhjemmeside da de mener det er bedst.
Jeg er så temmelig uenig da jeg ret ofte fisker i områder hvor der er fredingsbælter og ingen mobildækning! Og så er det jo et fedt med en hjemmeside jeg ikke kan komme ind på!
Hvis man har gps funktion, så er det relativt simpelt at have tastet 500 meters positionerne ind på forhånd for de områder, som man vil fiske i.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 17:48
får bare et tom blålit kort med en nål
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 18:12
Hej Steen
 
Jamen så skal jeg jo taste alle koordinaterne ind på forhånd, og helt ærligt, det er derfor jeg mener det skal gøres som en App der havde disse koordinater indlagt.
 
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres