Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lidt morsomt

 Besvar Besvar
Forfatter
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lidt morsomt
    Sendt: 16 Mar 2012 kl. 21:19
Dette er ikke et surt opstød, så korskvæste mig ikke!
Men morsomt er der at følge mange af trådene her på 123nu.

Det starter jo med en spørger om et eller andet.
De to næste svar går så på selve spørgsmålet.
Så langt, så godt men pludselig er vi røget ud i hampen og efterlader spørgeren med "øhe.. jamen, jeg spurgte jo slet ikke om det!"

Blot en tanke.. Knæk & Bræk
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 23:48
det er også de skide politikeres skyld
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 23:56
Det er simpelthen fordi at vi har en lorte regering. LOL

Mvh
Jim.
Til top
Hans Aarre Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hans Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 00:02
Jeg tror det er fordi at Peter Tanev fortsat undlader at skaffe ordentligt vejr til fiskeri på min yndlingsplads.Cry
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 01:28
Det der har jeg aldrig sagtCensored
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 08:11
og hvis man så kan rode noget gylle, nogle undermålere, DSF og østeuropæere ind i det SÅ  har vi en fest.....

"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 08:12
Må være Willy, der har oversat det Confused
Mvh
Preben
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:00
tom - kan du fremvise dokumentation for denne påstand???
jeg mener ihvertfald det er noget gýlle at lukke ud !
dsf er et politisk neutralt forbund - de har mig bekendt ikke ytret at østeuropærerne er nogle undermålere - men du kan vel fremvise dokumentation herfor Confused
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:01
Citat: TBH

og hvis man så kan rode noget gylle, nogle undermålere, DSF og østeuropæere ind i det SÅ  har vi en fest.....


 
Du glemte en skarv Wink
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:22
Ja og hvad med Pia Kjærsgaard og alle garnbanditterne ? LOL

Mvh
Jim.
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:31
LOL
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 10:10
Hej Finn,
 
det kan alt sammen henføres til den store hemmelige overenskomst mellem DTU, DSF, DDR, DBU, FDB og BS Christiansen.
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 10:16
Nej jeg tror altså ikke at FDB har noget med dette her at gøre. LOL

Mvh
Jim.
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 10:43

Tror helt sikker FDB også er med i den hemmelige liga...De sælger nemlig Norskburlaks Wink Uden bur ganske vist,,,meeen alligevel

Mvh Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 11:00
du har ret leif
fdb er aldeles uvidende om hvilket signalværdi de sender ved at sælge burlaks uden bur. det vil ved nærmere efterforskning sikkert vise sig - at de mange bur haverier i norge - er noget fdb er indblandet i - for at få ´laks uden bur at sælge. og hvor er paven i denne sag - næh nej ikke et lyd nede fra den lille fedladende mand nå det gælder burlaksens rettigheder til at have et bur - det næste bliver vel at fdb uden indblanding begynder at sælge winbjergsneglehus uden snegl, så må det ihvertfald kræve politisk indblanding,men det skal de skide bønder sikkert også forpure - for de er jo ligeglade med om sneglen har hus - bare deres skide roe transportørsnegl virker - det er jo til at få hovedpine af at tænke på alt den ligegyldighed i denne verden - men nu kommer der vel også ekstra skat på håndkøbsmedicin, så det eneste man har råd til er at gå hen og lægge sig - det er fandme ikke okey.
 
men for at komme tilbage til tråden - fin laks leif - vovsen er det en islansk fårehund??
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 12:34
glem nu ikke auktionerne :o) hehe
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 13:14
Citat: leif P

Tror helt sikker FDB også er med i den hemmelige liga...De sælger nemlig Norskburlaks Wink Uden bur ganske vist,,,meeen alligevel

Mvh Leif P

Og går du ind i FDB butikkerne (Coop) i sverige og spørger efter et halv kilo havkrabs, så får du ål!!
Påstår svenske fiskejournalen i hvert fald.
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 13:14
Krebs må det være
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 13:46
Ja Bjarne.. Det er sgu´ til at blive snotnæset over alle de elendigheder, eller det var jeg måske i forvejen Confused tror lige jeg smutter ned og køber noget næsespray/håndkøb!!
 
 Ja en skøn blank Storå laks og ja det er en Islandsk fårhund
 
Hej fra Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 13:54
Næh det er Ole og KGB..........
P
Til top
Christian Fangel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ChristianF

Tilmeldt:: 13 Feb 2007
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 13:58
- og om en nakket forårsfisk er en nedgænger eller ej Wink
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 14:22
Ja Finn J.. Det svenske sprog kan godt være lidt tricky!
Husker en sjov hændelse jeg var indblandet i...Jeg var inde i et lille supermarked i en bette sydsvensk by, for at købe bla. noget "rasp"
sikke en halløj der blev ud af det,,,inden længe var både personale og kunder stærkt optaget med,  at finde ud af hvad RASP var for en underlig ting! Big smile
Jeg prøvede med mit bedste/dårlige svensk at gøre dem forstålig med hvad det dreje sig om, men lige lidt hjalp det !!
Endelig var der en sød svensk dame der fattede hvad det handle om og kom med det forløsende ord ( som jeg ikke kendte ) Embarrassed STRØ-BRØD..
 
Meget hjælpsomme var de alle....Dejlige lille oplevelse, med det svensk/danske sprog Smile 
 
Leif P


Redigeret af leif P - 17 Mar 2012 kl. 14:25
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 14:45
Hej Leif P.

Jeg havde den "beskedne glæde" at bo i det svenske i en årrække (Traryd, Alvesta og til sidst Halmstad). Udover sproget er vanvittigt og fiskeriet elendigt, så er det et smukt land.. hvis ikke der var så mange svenskere!.

Da jeg endelig slap væk fra det svenske og fandt en underskøn kvinde og endte på Sjælland (fra den ene yderlighed til den anden!), fandt jeg ud af hun havde halvdelen af familien i Sverige!

I dag er vi endt i Randers men er stadig i ny og næ i Sverige til fika og smörgåstårta.. surströmning sildene går jeg dog langt udenom :-/
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 19:35
Citat: leif P

Ja Bjarne.. Det er sgu´ til at blive snotnæset over alle de elendigheder, eller det var jeg måske i forvejen Confused tror lige jeg smutter ned og køber noget næsespray/håndkøb!!
 
 Ja en skøn blank Storå laks og ja det er en Islandsk fårhund
 
Hej fra Leif P
 
min kæreste har en sådan vovse - hun er noget i tvivl om det er hende eller vovsen jeg er mest glad for - med god grund, for den har da det mest fantastiske sind !
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 23:37
Jeg skal på fisketur den 22 maj kl 16, hvordan bliver vejret? Jeg skal på cykel, men det er nok lidt for langt at køre, så hvor skal jeg fiske tætter på og hvad skal jeg fiske med...og hvor dybt er der? Tænker på at benytte en at de blink på auktionen, er det gode til fisk med finner eller skal jeg vælge en flue af de der med fjer på? Min fisketang er blå kan jeg bruge den? eller er den lidt for lang?
Skal jeg sætte fisken ud igen eller gokke den en med.... hvad er bedst til gokke... har hørt om en gokkesok, kan de slå fisk ihjel, eller lugter sådn en bare af død fisk? Hjælp ønskes hurtigt - helt ikke en læge
 
/J
Til top
Hans Aarre Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hans Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:25
Jørgen Sørensen;
Det er voldsomt smukt det du skriver - det er nærmest ren poesiSmile
 
Med hensyn til dit ønske om at få hjælp, så kommer den så snart du har afleveret din adresse. Et hold af professionelle hjælpere står klar til at komme og bringe dig til hjælpen.
 
Hans Approve
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 22:07
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=42342&title=nre-vs-dsf
dette er da den ultiamtive fantastiske tråd - her er man flink at give hinanden flotte titler - begyndende i femte indlæg - blæret
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 22:09
der skulle så stå omkring femtende indlæg men det bliver bedre og bedre senere
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum