Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri omkring Rømø, hvor??

 Besvar Besvar
Forfatter
Troels Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ttp

Tilmeldt:: 10 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ttp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri omkring Rømø, hvor??
    Sendt: 16 Mar 2012 kl. 13:55

Er der nogen der kan anbefale nogle gode fiskesteder omkring Rømø og Skærbæk? Jeg skal nemlig tilbringe en hele uge i det områder i påsken, så hvis vejret er til det regner jeg med at jeg skal luftes lidtSmile

Mvh
Troels
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 17:40
Tjaaa DTU Aqua har fået lukket alle åer indtil d.16 April så det bliver der ikke noget afConfused Og kysten ved Rømø... bob bob
Så er der puttten tilbageErmm
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Troels Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ttp

Tilmeldt:: 10 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ttp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 19:09
Øv det var da en skam. Hvilken putte er der i nærheden?
Mvh
Troels
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 20:55
lakse fisk er fredet i vadehavet indtil engang i april tror jeg..!! Ribe storke sø, feks der er også en P&T på rømø.. men den er lidt kedelig at fiske i..Rehbæk p&t er også fin.
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
peter ørnskov hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter794 Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2007
Geografisk: vestjylland..
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter794 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 20:59
prøve også tjæreborg fiskesø
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 21:08
Citat: ttp

Er der nogen der kan anbefale nogle gode fiskesteder omkring Rømø og Skærbæk? Jeg skal nemlig tilbringe en hele uge i det områder i påsken, så hvis vejret er til det regner jeg med at jeg skal luftes lidtSmile


Over til Sønderjyllands østkyst  LOL
Mvh
Preben
Til top
Jan M. Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout

Tilmeldt:: 19 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 23:31
Der er en Put`n take i Arrild så vidt jeg ved, det er ik så langt fra Rømø. Se dette Link:
mvh
Jan
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 00:05
Det må da vrimle med pighvar omkring rømø på det tidspunkt du skal derover
Til top
Tommi eskildsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommi eskildsen

Tilmeldt:: 07 Nov 2009
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommi eskildsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 08:21
Arrild P&T er rigtig god, der er også en rigtig fin fluestrøm, og der er begrænsning på antal af fiskere i fluestrømmen, som til tider kan være nødvendigt.
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 08:23
Jeg var på Rømø for to år siden. Der var en put and take i form af nogle kanallignende søer. Jeg fiskede ikke men gik bare en tur med min hund, men jeg så fire - fem fisk der blev fanget, og alle var +5 kilo. Voldsomt store fisk, nu fisker jeg stort set aldrig i p&t, men fik helt lyst til at prøve. Mere ved jeg ikke, men det var måske værd at undersøge nærmere

K & b

Jens
Til top
Troels Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ttp

Tilmeldt:: 10 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ttp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:48
Det lyder som om der er mulighed for en lille tur eller to nede i det område Smile
Mvh
Troels
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres