Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ryobi vs. SPRO

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ryobi vs. SPRO
    Sendt: 11 Mar 2012 kl. 22:16
Sad lige og kiggede på diverse hjul. Er det mig der er noget galt med, eller er ligheden mellem Applause og Black Arc, samt Zauber og Red Arc mere end slående ? Jeg vil påstå at det drejer sig om de samme hjul.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 09:46
Jeg synes nu, at der er stor forskel - hvad er det lige, som gør, at det skulle være  samme hjul???:
Zauber:
RYOBI ZAUBER CF
 
Red Arc
 
 
Applause
 
 
Black Arc


Redigeret af Steen Kehler - 12 Mar 2012 kl. 09:48
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 09:52
Jeg kan se lighederne, men om det er samme hjul aner jeg intet om. Men en ting er sikkert, håndtagene er forskellige og såpolerne er forskellige, men selve hjulhuset og dets opbygninger kunne godt minde om hinanden.
 
MVH Frank
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 12:12
hej. Hvis man ser på den Zauber de sælger på fluer.dk, ja så kan du se tydelige ligheder. Og hvis man ser på billeder i samme perspektiver, så bliver lighederne også lette at få øje på.
Til top
Mads Pilt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pilt

Tilmeldt:: 05 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pilt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 12:32
Hej Per

Jeg har det nye Ryobi Zauber med carbon und alles og et Spro Red Arc, og jo det er samme hjul! uanset hvad andrer skulle sige. Jeg har i vinter skilt dem ad for at smørre og gøre dem klar til foråret. Samme antal lejer, spoler passer sammen + du kan skifte rundt på håndtag osv.... den er go´nok

MVH Mads Pilt
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 17:07
Hjulene er ens
Sammenlignede mit red arch med et zauber støbegrater på hjulhus er ens.
Forskel i farver, håndtag og huller i spole.
 
 
 
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 18:08
Tak for Jeres svar. Jeg har selv lige købt et Applause. Det virker solidt, så må vi se om det kan holde.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres