Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri Fjellerup Strand og omegn

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
japjap

Tilmeldt:: 11 Mar 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér japjap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri Fjellerup Strand og omegn
    Sendt: 11 Mar 2012 kl. 15:20
Hej
Vi skal på familietur til Fjellerup strand i sommerhus her næste Weekend, og vi er en flok glade amatøre der ikke har den store erfaring i fiskeri.

Jeg vil høre hvor vi kan fiske, i området, vi vil gerne fiske fra mole, gerne med forfang. (fladfisk)

Jeg ser der er noget mole ved Bønnerup Strand, er der noget at fange der, eller skal vi til Grenå.

Hvor kan vi købe disse Børste-orm?

Tak for jeres hjælp!!

Vh Jacob Pristed
Jacob
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2012 kl. 17:36
Hej Der sikkert fiske at fange i Bønnerup Strand flade og andte ellers som du selv skive kør til Grenå..

Orm Bøste/sand kan købes i Fausing hovedvejen nr3
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2012 kl. 20:12
Hej Jacob

Som dreng havde vi sommerhus i fjellerup strand, og jeg hev utallige spande med fladfisk i land direkte fra kysten.

Mellem 2 og 3 revle jagter ofte fladfiskeflokke efter føde, og lader man forfanget ligge lidt efter den første fladfisk har hugget er der næsten altid dobbelt gevinst!.

Det bedste tidspunkt er ca. kl. 16.00 til 20.00

Bønnerup strand har et par moler. Snup den venstre af dem. Der får man næsten altid gevinst. Husk evt. en spade så kan i selv grave jeres sandorm til venstre for molen ved lavvande - så er de kr. da sparet Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
japjap

Tilmeldt:: 11 Mar 2012
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér japjap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2012 kl. 23:08
Hej
Dette med at kaste fra stranden tror jeg kige vi venter med, vi er både børn og noget uøvede voksne, så 2-3 revle kan vi nok ikke ramme alle sammen :-), Jeg takker mange gange for jeres indput.

Tror du Kim vi selv kan grave disse orm!!

Vh Jacob

  
Jacob
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 12:10
Hej Jacob Big smile
Så er jeg på igen. Der er nu ikke så langt ud mellem 2 og 3 revle og børnene kan finde ting på stranden imens hvis de mister interessen for fiskeriet. Man kan også holde med bilen ret tæt på vandet.

Hvis du undersøger hvornår det er lavvande, kan i sagtens grave sandorm selv. I sparer jo en masse penge. Sørg helst for 2 spader, da en enkelt mand der skal grave orm til mange andre godt kan få ondt i ryggen.

Knæk & Bræk
Kim
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 13:20
det kan godt lade sig gøre at fange fladfisk direkte fra stranden, men koncentrer fiskeriet om tiden efter solnedgang og helst ved højvande. Det er nok sjovere for børnene om dagen. Så tag til Bønnerup.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres