Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Korkers Cross Current

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Korkers Cross Current
    Sendt: 06 Mar 2012 kl. 16:29
Er der nogen som kan fortælle mig om str. på Korkers vadestøvler har samme str. som Simms?
 
Kan se at de er på tilbud i str. 10 og 11, jeg bruger selv str. 11 fra Simms, men er i tvivl om de har samme str.
 
Korsholm svarer hverken på mail eller tlf. Så prøver lige herinde.....Thumbs Up
Til top
Erik Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Jak.

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Jak. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 16:35
Til top
kristian nøreng Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
noereng Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2005
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér noereng Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 17:15
mener de på Korsholms hjemmeside skriver hvad str. 10 og 11 svare til... købte en str 12.... de passer mig perfekt..... bruger normalt 43,5
 
mvh. Kristian
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 17:19
Ok, så er de nok lidt mindre end Simms str.
 
Jeg bruger normalt str. 43 i sko, men en str. 11 fra Simms er der stadig plads til 2 lag sokker.
 
Så en str. 11 fra Korkers bliver nok for småCry
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 18:42
Tror også de bliver for små til dig med sokker etc. under.

De er vist generelt ret små i str. og jeg fik at vide af Henrik derude, at man normalt skal 1 str. op i Korker's støvler. Jeg bruger normalt 42-43 (US 9) men har valgt en god stor 12'er, da jeg købte mine (for fuld pris!). De har været med på en håndfuld ture nu og fungerer super til mit behov indtil videre. Jeg ville gerne have nogen lidt større end mine tidligere Vision Sprinter, som var str. 10, da jeg bruger waders - ekstra neopren-sok, tyk uldsok + tyndere uldsok det meste af året. Er de bare lidt for stramme, er fødderne umulige at vække til live igen efter et par timer i flydering på denne årstid trods alle de rigtige sokker osv.

Det er ellers en god pris de sidste ryger til!


Redigeret af Swebbe - 06 Mar 2012 kl. 18:42
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres