Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vision attack line?

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: vision attack line?
    Sendt: 05 Mar 2012 kl. 22:18
nogle der kender fluelinen " vision attack " kaster den godt? den er jo nemlig ret billig? 
nogle der har brugt linen foer og evt kan dele ud af erfaringerne?:-) paa forhaand :-) mange tak
Til top
Erik Theill Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
eriktheill

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eriktheill Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 06:37
Hej
Det er nok den Line jeg bruger mest, der éé ikke så meget dikke dár med den, klare både ( store) som små fluer, har liner der er over 6 år så de holder også, og jeg skyller dem ikke efter brug
Erik
Til top
Thomas Villadsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tvv Avatar

Tilmeldt:: 19 Aug 2011
Geografisk: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tvv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 08:31
hvor har I set dem jeg har ledt efter dem. Her én som jeg er super glad for. Den er ca 6-7 år gammel og er efter hånden blevet kortet så meget af jeg mangler noget vægt.
 
thomas
Man kan vel kun fiske for lidt
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 12:06
sportsdres har dem :-) og godt at hoere at linen holder saa godt
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2012 kl. 07:43
nu er der blevet bestilt saadan en vision attack line :-) mange rak for respons :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres