Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krog str.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krog str.
    Sendt: 29 Feb 2012 kl. 21:24
Når man som jeg er nybegynder og sidder og surfer rundt for at kigge på hvilken fluer der kunne være nice at have i boksen, så dukker spørgsmålet op:

Hvilken krog str til #5 udstyr ørreder, så findes der er tommelfinger regel som siger noget om line, fiske art, fluetype =krog str..?

Kunne naturligvis bare købe nogle i forskellige str og se om de alle fanger fisk, men det ville være rart med et hint til krog str til en #5..

Jeg skal kun fiske efter fjeldørreder i elve, måske det kan indsnævre udvalget/ mængden af krog str.
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Feb 2012 kl. 21:27
krog str 6 og 8 måske enda 10 :D 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Feb 2012 kl. 21:45
18  -  6
Mvh JB
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87