Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluebindingsvideoer

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluebindingsvideoer
    Sendt: 22 Feb 2012 kl. 20:31

Hej alle jeg har gennem de sidste par måneder lavet en hel stak instruktionsvideoer og har også nævnt dem på dette forum. Her fik jeg en god og saglig kritik og prøvet at efterkomme de gode råd, som jeg har fået. Jeg er nu oppe på at have lavet omkring 30, alt i alt, som dækker alt det danske fiskeri med gedde, havørred på kyst og i å samt tørfluer og nymfer.

Jeg er ved at have lavet alle de fluer, jeg selv fisker med og mangler lidt inspiration. Så sidder du og mangler en instruktion i at binde en flue, se skriv navnet og et link til et billede og jeg vil forsøge at få lavet en video, som viser hvordan den skal strikkes. Giv mig en udfordring (inden for rimelighedens grænser) ;)

Jeg ville samtidig bare dele mine videoer med jer og håbe at de kan bruges. Jeg har i hvert fald haft det sjovt med at lave dem ;)

Her et link til de videoer jeg har lavet om kystfluer.

http://www.justonemorecast.dk/index.php/fluebinding/kystfluer/kystfluer-samlet

Venlig hilsen Daniel Holm

Justonemorecast.dk

Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2012 kl. 20:37
Det ser knaldhamrende godt ud...
 
Bli' endelig ved med detThumbs Up
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2012 kl. 20:42
Det lyder som en helt kanon ide... Skidegodt initiativ!
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2012 kl. 21:08
Thumbs UpThumbs Up
Næmlig ja.
Og tillykke med ungen. Hils skole seriffen hvis du ser ham.
// omalley
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2012 kl. 21:56

Lækkert tiltag Daniel.

 
Har sendt dig lidt links :-)


Redigeret af Bishop - 22 Feb 2012 kl. 21:57
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres