Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra XDA og XDP

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra XDA og XDP
    Sendt: 15 Feb 2012 kl. 16:45
Hej,
Skal lige høre om der er nogen der kan sige mig om disse to hjultyper tåler saltvand?

Det er nogle virkelige lækre hjul.

Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 17:14
Jeg har to fiskemakkere som bruger XDP på kysten, og som andre hjul skal de have en afskylning efter brug, og lidt olie og fedt ind imellem.
 
Jeg har ingen anbefaling på XDA, jeg har vist aldrig set det på kysten. Men det betyder jo ikke at hjulet ikke kan tåle saltvand :-)
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 18:07
Citat: Jan Johansen

Jeg har to fiskemakkere som bruger XDP på kysten, og som andre hjul skal de have en afskylning efter brug, og lidt olie og fedt ind imellem.
 
Jeg har ingen anbefaling på XDA, jeg har vist aldrig set det på kysten. Men det betyder jo ikke at hjulet ikke kan tåle saltvand :-)


Hej Jan,

Tak for svar Big smile
I would rather be fishing :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres