Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktionskøb / auktionssalg problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktionskøb / auktionssalg problemer
    Sendt: 15 Feb 2012 kl. 09:31
Hej
I forbindelse med auktionskøb/auktionssalg har jeg et stort problem!!
 
Tænker på om jeg er den eneste i dette forum, der har problemer med mine mail  forsvinder i......cyperspace/spambakken hos modtagerenDead når modtageren har en hotmail konto??
Jeg kan modtage mails fra hotmail.com adresser, men aldeles ikke sende til disse.Cry
 
Min netudbyder.... comxnet.dk påstår at hotmail.com en gang i mellem opgradere deres spamfilter og dette gør at mail fra comxnet.dk opfattes som spam!
Modtagere skal bare fortælle deres hotmail af mail fra mig ikke er spam påstår min netudbyder!!!! Hvordan gøres dette, nå de ikke kan modtage mine mail???
 
Jeg har også problemer med at sende til hotmail.com fra arbejdet til flere af vores kunder... her benytter vi ikke comxnet.dk som udbyder, men tele Danmark?? Så, derfor tænker jeg om jeg er den eneste der har dette problem i dette forum?
Og hvordan løser i problemet?
 
/J
 
  


Redigeret af laah123nu - 15 Feb 2012 kl. 10:25
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 10:02
Du kunne jo skrive i din auktions tekst, at folk enten ikke må have en hotmail-adresse eller at de på forhånd skal tilføje din email-adresse som ok, før de byder.
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 10:22
Folk skal bare gå i deres uønsket mappe og godtage afsender :-)
Mvh
Preben
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 10:42
Ellers opret en GMAIL Konto :-)
Mvh
Preben
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 11:00
Jeg har aldrig haft det problem jeg har hotmail jeg har dog teledanmark og har handlet på auktion ca 20 gange
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 11:52
Det er også først de sidste 3-4uger der har været dette problemCry
men jeg p....træt af det
 
/J
Til top
Brian Jakobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
brunsbjerg

Tilmeldt:: 26 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brunsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 16:35
jeg har os haft et problem med at sende mail til en som købte nogle fluer af migCry men ham kunne jeg heller ikke komme i kontakt med på telefonen.
og jeg bruger ellers Gmail.

Mvh. Brian.
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 18:18
Hejsa
 
Kontakt personerne via mailcenteret på denne side.
 
M.v.h.
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 18:25
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål
Jeg har en mail adresse som jeg ikke bruger det er
den der bliver brugt hvis man skriver til mig via mailcenter
og jeg kan ikke ændre den ,
nogen der måske kan hjælpe mig

jeg har haft skrevet til Lars
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 18:35
Prøv at log ind på din aktivbruger administratorside, der står
din mailadresse Smile
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2012 kl. 20:41
Halløj fra en Hotmailbruger:
Jeg har gennem de sidste 7 år kun anvendt hotmail, har ikke oplevet at nogle mails ikke kommer igennem.
Nu er det jo muligt at jeg ikke har fået information om problemer med at sende eller modtage mails.
Når det drejer sig om auktioner, så har de fleste vel også deres telefonnr. på profilerne.
Brian Ravnholt
Fly fishing, my first choice.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres