Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

eikre-fly

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: eikre-fly
    Sendt: 09 Feb 2012 kl. 17:39
som alle andre fluefiskere er man jo altid nysgerrig og i vinter kulden kan der gå mange timer med at sidde på nettet..
Ved et tilfælde så jeg at jægeren og lystfiskeren i Aalborg på deres hjemmeside skrev om de fik eikre-fly stænger i foråret 2012.
så blev nysgerrig og kiggede forbi deres hjemmeside, er der nogle som har prøvet stængerne eller læst om dem
 
 
For må indrømme en 8-9 fod kl 3 eller 4 godt kunne finde plads i sortimentet i den kommende sæson til tørflue lir... Det skal jo prøves når der ikke er held med store havørreder i dybet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 17:50
Deres Venator serie ser spændende ud. sådan en ville jeg gerne prøve
Til top
Erik Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Prüsse

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prüsse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 17:53
Hej Rene

Uha, de ser dyre ud. Hvad med en TFO Professional #3 ? Den er på auktionen, lad høre hvad du syntes

Mvh. Erik
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 18:06
var egentlig mest fordi jeg var nysgerrig.. og synes da det så spændende ud deres sortiment..

så var nok også mest ment som en oplysning som andre kunne have glæde af..

jeg mangler ikke stænger eller andet lige nu og her, men kunne måske godt i løbet af sæsonen få plads til en lettere stang i sortimentet.. de koster under 3000 norske kr som vejl pris Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 19:40
Hej Rene
 
Jeg havde en snak med dem for et års tid siden, vedr: forhandling i DK, men sprang fra, mener det var på grund af vægten på stængerne, er det ikke også dem der har et hjulhus som passer til flere str. spoler.
 
Ole T 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 06:17
Citat: tranholm

Hej Rene
 
Jeg havde en snak med dem for et års tid siden, vedr: forhandling i DK, men sprang fra, mener det var på grund af vægten på stængerne, er det ikke også dem der har et hjulhus som passer til flere str. spoler.
 
Ole T 
hej Ole
 
Havde ikke lige set på vægten, men specielt hvis selv en klasse 2 er med ALU hjulholder vil de tit veje lidt mere..
 
Og jo hjulet er med forskellig spoler til samme hjulhus.
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 19:22
Citat: Prüsse

Hej Rene

Uha, de ser dyre ud. Hvad med en TFO Professional #3 ? Den er på auktionen, lad høre hvad du syntes

Mvh. Erik
 
Er spændt på om du får den solgt for de 600 kr..
 
Var lige ved at slå til og smide et bud.. Men Korsholm har en ny 9' #4 fandt jeg ud af i dag da jeg fik kigget ordentlig på deres tilbud..
 
Så en sådan er nu på vej mod det nordjyske.. Grejets veje er uransagelige, og man kan altid finde noget man mangler..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres