Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Quicksilver 450 SF artikel

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Quicksilver 450 SF artikel
    Sendt: 28 Jan 2012 kl. 11:47
Hej,
 
Jeg går og pønser lidt på at lave lidt ombygninger på min Quickersilver 450SF.
 
Jeg kan huske at der for 1-2 år siden i et af fiskebladende var en artikel om en herre der havde lavet nogle ret fikse ombygninger på en båd af samme model. Jeg kan bare ikke finde artiklen nogen steder. Hverken i de blade jeg har til at ligge eller på nettet. Hvis der er en der enten kan finde den på nettet eller alternativt oplyse i hvilket blad den er trykt ville jeg være taknemlig.
 
 


Redigeret af Rs-madsen - 28 Jan 2012 kl. 11:48
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
christian ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teddythebear

Tilmeldt:: 03 Maj 2006
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddythebear Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 16:35
Hej Rene

Ja jeg har heller ikke kunne finde noget på nettet......,men hvis du kigger på de billeder der kommer frem, når du googler quicksilver 450 SF, så er der da et par spændene billeder af ombygninger, som du måske kan få inspiration af......

Mvh Christian
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 17:11
Jeg har været igennem det meste

Det der hvor den pågældende herres ombygning udemærkede sig var ved han ikke havde fjernet de afstivende tofter, og dermed ikke var gået på kompromis med sikkerheden.

Der er bestemt nogle tyskere der har fået nogle rigtigt flotte både ud af det, men en nittet alu åd uden afstivning og flydeskum lyder lidt hasardet i mine øre
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 17:26
Var det den artikel med ham der var uddannet ingeniør?
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 17:28
Jep
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 17:30
Jeg kan godt huske den. Jeg roder lige i gemmerne for at se om jeg kan finde den.
Til top
claus møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cgm

Tilmeldt:: 13 Jul 2011
Geografisk: oure
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cgm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 20:01
Hej
Det var i Fiskefeber juli nummeret sidste år aktiklen hedder Min fiskebåd. Toptunet spinnefiskebåd
Prøv deres side
VH Claus
Til top
Jan Fahlgren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JF1974

Tilmeldt:: 30 Jan 2012
Geografisk: Måløv
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JF1974 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 09:55
Hej Rene
 
Jeg er igang med samme projekt (er næsten færdig).
 
Jeg har dog skåret den midterste tofte ud, MEN har forstærket båden og lagt flydematerialet tilbage (faktisk mere end oprindeligt).
 
Min båd har således fået plan dørk samt en kasteplatform oppe foran. Der ud over er der kommet dam i den (med pumpe), og agterspejlet er hævet med 50mm. Jeg får min front"el"motor i dag, så skal det elektriske bare falde på plads.
 
Du er velkommen til at se båden evt. billeder.
 
vh og god arbejdslyst.
Jan
 
 
Til top
christian ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teddythebear

Tilmeldt:: 03 Maj 2006
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddythebear Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 10:00
Hej Jan
 
Jeg har selv en båd, som jeg arbejder en smule på........jeg kunne vildt godt tænke mig at se billeder af dit projekt........hvis du har tid og overskud, må du meget gerne sende nogle billeder til mig på ...
 
 
Mvh
 
Christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum